beomgyu mozolnymi krokami zbliżał się do swojego domu po pracy. uwierzcie lub nie, ale floryści także potrafią mieć całymi dniami ręce pełne roboty. i to nie tylko w święta typu dzień matki.
sen z poprzedniej nocy jedynie pogarszał jego stan.
zaraz po wejściu na posesję, zauważył leżącą na wycieraczce krwisto-czerwoną różę, a razem z nią mały liścik. zmieszany podszedł do małego prezentu, po czym chwycił go w rękę. drugą dłonią za to postanowił rozchylić złożony w pół kawałek papieru, na której zapisane zostało nieznane mu imię - huening kai.
ー nikt się nie dowie, jeśli zerknę na ten liścik... poza tym nie znam żadnego kaia, więc nie będzie między nami niezręczności w razie czego, prawda?
dlatego właśnie postanowił przeczytać treść zapisaną na kawałku ozdobnego papieru.
˗ˏˋ 🎐 ˎˊ˗
witaj, my love.
na początku chciałbym ofiarować ci ten oto kwiat nazwany na cześć mojego byłego, który kochał mnie nad życie. zupełnie tak, jak ja ciebie.
nie mógłbym go już dłużej oszukiwać, że coś dla mnie znaczy. nie po zobaczeniu twojej pięknej twarzy oraz usłyszeniu twojego cudownego głosu ponownie po tak długim czasie. nie dziwię się, że zakochałem się w tobie od pierwszego wejrzenia.
lecz wracając do ciebie.
kocham cię nad życie swoje oraz innych. pokażę ci to w następnych prezentach i listach. a jeśli ty nie odwzajemnisz moich uczuć, będę zmuszony pozbawić się swojego żywota.
spokojnie, ciebie wezmę ze sobą. razem znajdziemy świat, w którym odwzajemnisz moje uczucia.
przyjmij tę różę jako pierwszy dowód na to, jak bardzo cię kocham. zabiłem dla ciebie jedyną osobę, która o mnie dbała i się o mnie martwiła. gdy czytasz ten list, prawdopodobnie minęło już parę godzin od tej zbrodni.
chwilę płakałem nad jego jeszcze ciepłym ciałem, gdy jego krwią malowałem tę różę. w końcu było to kilka lat związku.
teraz, jeśli i ty mnie zostawisz, nie będę w stanie już żyć. dusza opuści me ciało i pójdzie na sąd ostateczny. jest on o wiele bardziej wiarygodny od naszego ziemskiego sądu.
tam też zostanę osądzony o moją miłość do ciebie.
do jutra,
your future lover.˗ˏˋ 🎐 ˎˊ˗
jeszcze wtedy nie rozumiał pełnego przesłania danego listu. uznał to jako romantyczne metafory, o których uczył się na lekcjach literatury jeszcze za czasów uczęszczania do gimnazjum. był naprawdę zły z tego przedmiotu, dlatego postanowił nie zamartwiać się zbyt bardzo nietypowymi romantycznymi frazami i podziwiać piękno podarowanej mu róży.
więc skąd miał wiedzieć, jak tragiczne zakończenie będzie miała ta nietypowa relacja?
CZYTASZ
"BLEEDING ROSES" taegyu. ✔️
Fanfictaehyun chciał obronić beomgyu przed całym światem. lecz zapomniał obronić go przed sobą samym. short story; short chapters.