𝓥𝓲𝓬𝓭𝓪𝓷 𝓪𝔃𝓪𝓫ı (𝓕𝓲𝓷𝓪𝓵)

116 10 9
                                    



Namjoon kurtulamıyordu vicdan azabından
Jin'e böyle yaptığı için olmuyordu.
Namjoon o vicdan azabından kurtulamayacaktı

Namjoon ne kadar 'o artık yok her şey yolunda.' Dese de hayır. Hiç bir şey yolunda değildi. Ne kadar Jin artık burada olmasada Jin Namjoon'un vicdanında büyük bir azab duygusu bırakmıştı. Namjoon Jin'in cemaze törenine geldi. Hayatları boyunca Jin'i umursamayan bütün insanlar şimdi oradaydı. Bir adam Namjoon'a yaklaştı ve bir mektup uzattı. "Jin bunu sana yazmış.." adam arkasını döndü ve geri olduğu yere gitti. Namjoon mektubu okumak için bir kenara çekildi. Kendinden bir anlığına nefret etti. İnsanları oyuncak yerine koyduğu için kendinden nefret etti ve mektubu açıp okumaya başladı.

"Merhaba sevgili Namjoon! Büyük ihtimalle bu mektubu okumuyorsun. Ama olsun önemli değil. Onca şey sonra sana sormak istediğim şey ne biliyor musun? Neden yaptın Namjoon? Ben seni her santiminle severken sen benden her santimimle tiksindin. Hadi ama sadece kendi cinsimden hoşlanıyorum! Bu, bu kadar kötü bir şey mi? Neden beni sevmedin? Sevmeyeceksen neden umut verdin? Her şeyi 'üzgünüm erkeklerden hoşlanmıyorum.' Diyerek çözebilirdin! Ama sen benim ile oynadın? Bazen keşke hep görünmez kalsaydım diyorum. Ve sanırım benim sürem doldu. Beni fark edip etmeyen herkese teşekkürler. Ve Namjoon bu mektubu okuduktan sonra gül. Öteki taraftan bunu görmüş olucam. Ve evet sanırım bu kadar! Elveda dünya giderek kötüleşiyorsun.."

Namjoon kalbimde bir ağrı hissetti. Jin gitmişti ama Namjoon'a kalbine hiç geçmeyecek bir acı bırakmıştı. Namjoon son kez gülümsedi. Jin için son kez. Ayağa kalktı ve artık boş olan mezarlıkta Jin'in gömüldüğü yere geldi. Evet şimdi Jin'in artık olmadığı gerçeğini kabullenme vaktiydi!

~Angs~

𝓖𝓸̈𝓻𝓾̈𝓷𝓶𝓮𝔃 𝕹𝖆𝖒𝖏𝖎𝖓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin