tanışma 🐹

3K 195 111
                                    

Kesinlikle bu bölümlerde namu'cum benim küçük koalam tam bir şerefsiz.
Bunu bilerek okuyun sonra neden seokjin'e kötü davranıyor demeyin iyi okumalar 🙃

∆∆∆

Namjoon

Dışarda oturmuş yoongi bekliyordum.
Tabi beyimiz, hoseok'u dikizlemeyi bırakırsa. Kolunu çekerek konuşmaya başladım.
"Yoon, annem farkındaysan beni evlendiriyor, hemde bir kedi çocukla"
Bahçenin kapısından çıkarak arabaya yürüdük, şuan ciddi ciddi gidip o iğrenç yaratıkla tanışmaya gidiyorum.

"Daha iyi ya işte bir çocuğun olur, ve senin yerine geçer bide bu yönden bak"
Arabaya yan dönerek yoongi'ye baktım, şuan ciddi olmazdı değil mi? Tanrım!
"BENLE DALGAMI GEÇİYORSUN!"
sinirlerim cidden bozuldu, yoongi'in yaptığı tek şey ise bana göz devirmek.

"Dostum, sen demedin mi bu yaşlı bir çiftin evlatlık kedileri, yani kimsenin altında değil, artı olarak sende eğlenmiş olursun, iyi tatmin ediyorlar çocuğu yapar annene verirsin. O torun sahibi olur sende işini görür siktir edersin."
Aslında yoongi doğru söylüyor ben neden daha önce düşünmedim ki.

Tek sorun annemi tanıyorsam, o kediyi arkamı dönmeme izin vermez.
"Doğru söylüyorsun. Tek sorun annem o kediyi bırakmaz ,torununun diğer babası der o kedi bizle yaşar."
Yoongi'in yüzünde piç bir sırıtma vardı
"Yani kaldı diye onla mı olucan?"

Tek kaşımı kaldırarak sorgulayıcı bir şekilde yoongi'ye baktım.
"Ne demek istiyorsun yoon?"
Derin bir nefes alarak bana baktı,
"Bazen acımasız bir mafya değilde salak gibi davranıyorsun, anlasana yap çocuğu ver annene baksın, çocuğuna sen mi bakacan sanki annen senden torun istedi sende ver torunu, sonra sen hayatına o kedi hayatına baksın"

"Hadi arabayı sürde gidip bakalım senin şu tatlı kocana"

∆∆∆

"Anne sanırım senin o çok sevdiğin iğr- yani o, çok tatlı güzel kedin gelmedi vaz geçti gal-"
Annem lafımı keserek söylenmeye başladı.
"Oğlum geldi işte bak orda."
Annemin söylediği yere baktım lokantanın kapısından içeri girdi. Mor saçlı, arkasında da mor bir kuyruk ve aynı şekilde saçlarının arasında kıpırdayan mor kulaklar.

Üstünde ise bacaklarını tamamiyen gösteren, kısa bir şort, şortunu uygun bir gömlek. Yanında ise yaşlı bir kadın vardı. Galiba üvey annesiydi, annesinin elini sıkı sıkı tutuyordu annem ayağa kalkarak onlara el salladı, kadın annemi görünce gülümseyerek buraya geldi.

"Hoşgeldiniz"
Annem gözleri kısalacak şekilde gülümsedi kadına
"Hoş bulduk, Rose-ah nasılsın, bu oğlumuz kim?"
Yoongi göstererek sordu
"Bu yoongi, kardeşimin oğlu. Kardeşim ölünce yoongi bizle kalmaya başladı. O da namjoon gibidir ikisini asla ayırmam"

Onlar konuşurken benim yaptığım tek şey o iğrenç kediyi süzmek oldu, ona baktığımı görünce anında kafasını başka tarafa çevirerek sandalyesini çekip oturdu. Yoongi'ye dönerek kaş göz işareti yaptım, o ise sadece yarım ağız güldü sabah konuştuklarımız için.
"Seokjin-ah neden konuşmuyorsun"
Annem o iğrenç yaratığa soru sorduğunda kafasını kaldırıp anneme baktı
"Ben mi?"
Yok deden, salak mı bu başka kim olucak yoongi bakışlarımdan, ona ne söylediğimi anlayacak ki yanımda sessizce kıkırdadı.

"Tabiki sen seokjin, namjoonla tanışmaya geldin sonuç olarak"
Annemin bu sözü üzerine, kızarmaya başladı,
"Seokjin, tatlım namjoon senin eşin olucak. Ondan utamana gerek yok."
Aynen kesin eşim olur. Yoongi tekrar kıkırdamaya başladı buda iyicene kıkırdak oldu amk. Yoongi'ye dönerek sessizce konuştum
"Yoon, ben bu kediyi sikip atmıyor muyum?"
"Yapıyor sun dostum, bırak onlar istediğini düşünsün."

"Ben eminim siz seokjine çok iyi bakıcaksıniz"
Yaşlı kadın, buruşuk elerini kedisinin elerinin üzerine koyarak, buruk bir şekilde konuşmaya devam etti
"Seokjin eşimden bana kalan tek şey, ben artık yaşlandım, ve ona bakamam biliyorsunuz ki tüm kedi çocukları sex aracı olarak görüyorlar, ben ölünce jinie bir şey olsun istemiyorum bunun için güvene bileceğim tek kişi sensin Ross"

Aman ne acıklı, sanki onun kanında yok o pislik insanları tatmin etmek için varlar, eve gittiğimiz gibi kendi anında altıma atar.
"Sen hiç merak etme Mary, seokjine gözüm gibi bakarım. Üstelik namjoon'da onu korur"
Kesin korurum amk. Annem için katlandığım şeylere bak.
"Sana güveniyorum Ross ben artık gidim."
Yaşlı kadın ayağa kalktığında, kedide onla beraber kalktı
"Anne, hemen mi gidiyorsun?"
Dolu olan gözleriyle sordu, yaşlı kadın elini kaldırarak oğlunun gözleri sildi
"Jinie, ben seni elbete ziyareti gelicem ağlama lütfen, namjoon sana çok iyi bakıcak"

Yaşlı kadın göz yaşlarını silerek oğluna sarıldı, kedi hala ağlıyordu ah ne kadar da duygusal anlatamam. Sonunda ayrılarak kadın uzaklaşıp gitti
"Hadi çocuklar bizde evimize gidelim, daha seokjine oda hazırlanıcak"
Tek kaşımı kaldırarak anneme baktım
"Ne bekliyordun joon senle yatmasını mı?"
Bunu söyleyince yoongi büyük bir kahkaha atı, şuan yoongiyi öldürmemem için bana biri bir sebep söylesin
"Her neyse anne gidelim"

∆∆∆

Nasıl oldu bölüm?

Güzel bir şekilde yazıyor muyum bilmiyorum, ama elimden geleni yapıyorum yazı yazmaktan zevk alıyorum bu kurgu kafamda vardı nasıl yazım dedim böyle bir şey çıktı aslında taekook yapmayı düşündüm sonra bir baktım namjin yazmışım wjwjsjjejd

~CATBOY~namjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin