nammin🐥🔞

3.2K 161 72
                                    

Oy alıp, almamasını önemsemeden bölüm atıyorum

Umarım okunduğu zaman oy verirsiniz 👉👈😔

∆∆∆
Namjoon

Şuan yoongi'ye dün olanları anlatığıma pişmanım
"Sana resmen kaba herif diyip vurdumu?"
Gülerek sorduğu soruya göz devirdim.
"Üstelik gidip anne'ne joon benle ayıp yapmak istiyor demiş"

Sinir kat sayım yükseliyor

Gidip cidden anne'me ağlayarak anlatmış. Tabi annem'de anında yanıma gelip beni bir güzel azarladı. Koltukta gülen yoongi sinirlerimi daha fazla bozunca ayağım la koltuğu itip onu yere düşürdüm.

Arsız herif, yerde karnını tutarak hala gülüyor.

"Lanet olsun gülmeyi keser misin?"
Bu sözüm üzerine daha çok güldü
"Dostum senin gibi birini ilk defa biri red etmeye cesaret etti. Ben buna gülmeyeyeyim de neye gülim?"
Tanrım beni neyle sınıyorsun? Aklıma gelen şeyle iyicene sırıtım
"Oha! O hoseok mi? Of o nasıl kalça bide kısa şort giymiş"
Yoongi bu sözüm le gülmeyi kesip yaptığı yerden doğrularken bana büyük bir öfkeyle bağırdı.
"HAYIR BAKMA O BENİM ÖLDÜRÜM SENİ LAN! HANİ HOSEOK NERDE? JUNG HOSEOK HEMEN BURAYA GELL"

İşte bu komikti. Hoseok yoongi'yi duymuş olcak ki buraya geldi.
Üstünde dar bir pantolon sade bir t-shirt vardı. Adam çuval giyse yakışır ne
"Yoongi hyung neden beni çağırdın? Bir isteğin mi var"
Hoseok nazik sesiyle mal gibi mayışan yoon'a baktım
"Oh hoseok kısa şort giymemişsin"
Bu sözle kahkaha atmam bir oldu.

Kıskanç piç

"Aa-anlamadım"
Hoseok'un titreyen sesinden uyandığını mı, yoksa korktuğunu mu anlamıyorum?
Ama kızaran yanlakları onun uyandığını ele veriyor.
"Hobi"
Seokjin'in sesiyle hoseok arkasına baktım. Seokjin mor kuyruğunu arkasında hızlı hızlı sallayarak hoseok'a doğru geldi. Bana çatık kaşlarla bakıyordu dünden beri bana hala sinirli olmalı çok ta sikimde
"Hobi, her yerde seni arıyordum. Gel gidelim bu kaba herif in yanında durma mrr"
Yoongi tekrar kahkaha atınca, ona sert bi tekme atım tekmemle inlemesi bir oldu yoongi iki büklüm olunca hoseok'un endişeyle yoongi'ye baktığını gördüm.

Bu çocuk ne zamandır yoon'dan korkmayı bıraktı?

Seokjin, hoseok'u çekiştirerek götürmeye çalışıyordu. O küçük boyuyla ne kadar başarılı olursa tabi
"Hobi hadi gidelim"
Mızmız sesiyle hoseok ona dönerek ilerledi, seokjin arkasına dönerek bana çatık kaşlarla bakmaya devam etti şuan korkutucu dan çok şirin gözüküyor.

Şirin mi?

Hayır hayır tamamen iğrenç.
Yoongi'nin ensesine vurarak hoseok'un kalçalarını dikizmesini sonlandırdım
"Gidip kahvaltı yapalım. Sonrada limana gider park jimin'in silahlarını ona teslim edelim"

∆∆∆

Namjoon ve yoongi içeri girdiklerinde seokjin ve Ross çoktan sofraya oturmuştu. Yoongi, hoseok'un da sofrada olduğunu görünce anında hoseok'un yanına oturdu. Hoseok ise yoongi'nin onun yanında oturmasıyla kalbinin hızlı atması bir oldu dünkü olaydan dolayı yoongi'den artık korkmuyor du.

Dün yoongi, hoseoktan bir bardak su aldı arkasını döndüğünde yoongi onun burnu'nun dibimdeydi. Hoseok o kadar yakınlık tan korkunca panikledi,o panik anında dudakları buluştu. O dakada hoseok'un kalbi hızlandı, yoongi'nin dudakları harket etmeye başlayınca büyük bir utançla yoongi'yi iterek kaçmıştı.

Namjoon ise seokjin'e bakıyor du dün olanlardan sonra sinirleri onu her gördüğünde daha çok bozuluyor du üstelik annesi ilk defa namjoon'a kızmış ti.

~CATBOY~namjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin