joon seokjin'in mrr🐹

1.8K 136 33
                                    

Oy sınırı 20
Oy sınırı aşırı derecede çabuk doldu

Sınırı yükseltmek istemiyorum ama buraya kadar okuyup oy vermeyenler yüzünden koya bilirim.

∆∆∆
Namjoon

Annemlerin yanında oturduğum an büyük pişmanlık yaşadım. Bana sürekli saçma salak sorular soran anne kız yüzünden kendimi bir yerlere tıkmak istiyorum.
"Namjoon evlenmeyi hiç düşünmüyor musun koca adam oldun"
Kadının sorusuyla gözlerimi devirip ona cevap vericeken annem büyük bir heycanla benim yerime cevep verdi
"Tabiki de evlenicek yakında seokjin'le evlenicek aile arasında küçük bir düğün olucak"
Kadın şaşkın bakışlarını seokjin'e çevirdiğin de, seokjin elindeki çilekleri yemeyi bırakıp bakışlarını bana çevirmişti. Bu tür bakışlardan hoşlanmıyordu insanların hayran bakışlarını tek seviyordu evet fazla egolu bir kediciğim var.
"Ah öyle mi? Ben cidden şaşırdım hiç beklemiyordum"
Kadın sahte bir gülüşle annemi cevapladığın da bu anne ve kızla pekte güzel günler geçicek gibi gözükmüyor. Benden uzak oldukları sürece ne bok yerlerse yesinler.
"İşte buda hoseok evimizde çalışıyor ama oda benim oğlum gibidir diyer hiç bir çalışanımla onu bir tutmam"
Hoseok lafını duyan yoongi hamaktan kalktığı gibi yan tarafıma oturdu. Hoseok gülümseyerek ikiliye selam verip yoongi'nin ve jessica'nın ortasına oturup sohpete dahil oldu.

Kadının soruları bu sefer yoongi'ye döndüğünde asıl eğlence şimdi başlamıştı. Yoongi benim aksime açık sözlü ve patavatsız biriydi sorular onu sıktığın da pekte hoş olmayan cevaplar vericeğine adım kadar eminim.
"Sende yoongi olmalısın gerçekten de Koca adamlar olmuşsunuz. Oğlum peki sen evlenmeyi düşünüyor musun?"
Kadının sorusuyla yoongi sırıtarak hoseok'a bakmıştı. Söylediği şeyle şaşırsam mı yoksa,yoon'un böyle biri olduğu için hiç tepki vermesem mi?
"Hayır ben pek evlilikten yana değilim. Namjoon gibi hanımcı ay pardon kedici bir insan olamam. Ben daldan dala sincap kovalamaktan yanayım"
Kadın ağzı açık bir şekilde yoon'un sözlerini sindirmeyi beklerken, annem mahçup bir şekilde arkadaşına gülümseyip yoon'a ölümcül bir bakış atıp arkadaşına açıklama yaptı
"Yoongi'nin kusuruna bakma ona daha düzgün bir aday bulamadık. Çok şakacı bir çocuktur sincap sevdiği için böyle konuşuyor"
Aynen kesinlikle sincap sevdiği için. Öyle sincaplar seviyor ki taş gibi sincap biride şuan masada oturmuş yoongi'nin onu elemsine izin veren utangaç bir sincap.

Seokjin çilekleri bitirdiği için tekrar kucağıma çıkmak için hamle yaptığında bunu izin vermemiştim. Kucağıma çıkarsa bana sürtünür ve sürekli azgın bir şekilde etrafta dolaşmak istemiyorum.
"Joon! Seokjin kucağık istiyor"
Söylediği şeyle göz devirip bacağını üstüme atmaya çalışan seokjin'e tekrar engel oldum. Ayağını üzerime uzatmaktan vaz geçip hoseok'un yanına doğru ilerleyip onu çekiştirip götürdüğünde, yoongide ayağa kalmıştı bende kalkacaken annemin sözüyle burnuma sıkıp kıza döndüm
" o zaman gençler hep beraber takılsın. Joon jessica'ya etrafı gezdirirsin"
"Peki anne"
∆∆∆

Hoseok la flört eden Jessica ölümcül bakışlarını atan yoongi'ye gülerek koltuğa yayılıp seokjin'i kasıklarıma doğru biraz daha bastırdım. Seokjin ise memnun bir şekilde mrr'layıp bana kendini sürtmeye devam etti.
"Gerçekten hoseok çok güzel gülüyorsun, senin gibi bir erkekle ilk defa karşılaşıyorum çok şansı his ediyorum kendimi."
Jessica'nın iltifatlariya kızaran hoseok ve kıskançlıktan kızaran yoongi harika bir manzara.
"Teşekkürler ederim sende çok nazik ve tatlısın be-"
Hoseok sözünü bittirmeden yoongi araya girmişti
"Evet evet hoseok gerçekten çok güzel bir çocuk anladık artık başka bir konu mu açsanız? Mesela artık birbirinize iltifat etmeden"
Yoongi sinirle soluyup yanımdan kalkıp hoseok'un yan tarafına oturup yüzünü hoseok'un yüzüne yaklaştırıp dudaklarına doğru konuştuğunda burda pekte hoş şeyler olmuycak gibi me geliyor.
"Hoseok-ah gerçekten de çok güzel gülüyorsun bu gülüşün insanlarına umut veriyor bence her önüne gelene gülme sadece bana güle bilirsin."

~CATBOY~namjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin