1.

120 4 0
                                    

Korea, Seoul, Neděle 21:00 (Zahajující party sezóny tour a koncertů)

,,Ahoj všichni. Velmi děkuji za pozvání na tuto krásnou akci. Doufám že si to všichni užíváte. Chci jen sdělit že jsem moc ráda že tu s vámi mohu být a užívat si každý moment. Děkuji."

M: Uffff, mám to za sebou. Nejvíce ze srdce nesnáším tyhlety proslovy. Nejraději bych se někam zahrabala a už bych nevylejzala.

R: Ty jsi vážně trdlo, vždyť ti to šlo krásně.

M: Ježiši Rosé já se tě tak lekla. Příště mi nějak oznam že stojíš za mnou.

R: Ano kamarádko. Nejdem si dát nějakej ten drink?

M: Dobře ale ne že se zase opiješ tak že tě budu muset táhnout do auta. Jseš těžká jako prase.

R: Jasně šéfe.

A je to tady. Jakmile se Rosé napije jde to s ní z kopce. Minule jsem ji musela táhnou do taxíku a do mého bytu. Pamatuju si jak si u toho zpívala písničky a já tam umírala. ACH JO.

JI: Jé ahoj Mio jak se vede

M: Nazdar Jisoo, celkem fajn jen si prosím hlídej svou kolegyni. Dnes večer ji domu tahat nebudu."

JI: To zvládneš KAMARÁDKO Rosé.

M:Dobře ale dopředu počítej s tím že na tréninku t uženu k smrti.

JI: Fajn, hlavně že ji nebudu muset tahat do toho 7 patra.

Jakmile tohle dořekla byla jsem už tak nějak smířená s tím že dneska si dám takový větší workout s Rosé. Stále se divím že ještě neopravili ten výtah. Někdy by se mi celkem hodil. Jako třeba dneska. Fajn asi bych měla přestat přemýšlet a začít ji hledat. 

M: Rosé kde jsi?

?: Ahoj, nejsi ty ta Mi-

M: Ano Mia. A ty jsi?

?: Oh promiň já jsem Felix. Těší mě. Jinak kdyby jsi hledala svou kamarádku právě sedí za barem a pěkně se nalívají s Seungminem.

M: Jej díky za informaci, třeba ještě nebude tolik nalitá NAH CO SI TO NALHÁVÁM.

F: No tak hodně štestí.

M: Díky BUDU HO POTŘEBOVAT AŽ JI BUDU ZASE TAHAT.

Někdy si říkám že by se se mnou nikdo nebavil kdybych říkala nahlas co se mi honí hlavou, ANO MÁŠ PRAVDU, pane bože dost!!!

M: Rosé koukám že už jsi něco málo vypila NE VYPILA TOHO HODNĚ, POMOC. Je na čase jít domů.

R: Mio prosím ještě ne, tady s Senguminem se celkem dobře bavíme.

M: NO TO VIDM JEN TADY CHLASTAJ... Ne Rosé vážně už budeme muset jít já tě nehodlám tahat do 7 patra!"

F: Ty jsi ji tahala do 7 patra?

M: Jo bohužel a ne jednou.

F: Oh tak to jsi celkem silná. Ukaž já ti s ní alespoň pomůžu do auta.

M: Děkuji moc Felixi alespoň se budu moct psychicky připravit na výšlap s pytlem brambor.

R: Hej já nej-nejsem pytel brampor.

M: Jasný jasný už jsem zticha...VOLE I TEN PYTEL BRAMBOR JE LEHČÍ NEŽ TY.

F: MŮůžu jí tam teda odnést.?

M: Jestli ti to nebude vadit.

Fajn, konečně my někdo pomohl. Sice ji budu muset táhnou do bytu ale nebudu ji muset tahat do taxíku. A vlastně kdo je ten Felix. Zní to celkem povědomě. MIO NAD ČÍM TO PŘEMÝŠLÍŠ, SEBER SVÝCH PĚT ŠVESTEK A JDE SE. No jo no už letím.

M: Moc ti děkuju že jsi ji tam dotáhl. 

F: Za málo. Kdyžtak napiš tady máš číslo.

Podal mi nějakou vizitku, zavřel za mnou dveře a taxík se rozjel směrem můj byt. Cesta moc neubíhala protože Rosé mlela nějaké sračky o té choreografii na jejich novou písničku. Vůbec mě nebavilo to poslouchat ale co jsem měla dělat MIO JSI PŘECE SILNÁ ŽENA. Asi po 20 minuté cestě plné utrpení jsme konečně zastavili před mým bytem. Jak jsem předpokládala výtah stále nefungoval a tak jsem ji hodila na záda a šla jsem. V 2. patře jsem se zasekla a potřebovala jsem se vydýchat. Ona si tam mezitím zpívala: Pink venom venom venom. Tak a jde se dál. Další přestávka byla v 6. patře. To už nezpívala ale pro změnu tancovala. JÁ SE Z NÍ VÁŽNĚ ZBLÁZNÍM. V našem potře jsem ji ze sebe shodila. Zadala jsem kód od dveří a položila jsem ji na svojí postel. Sundala jsem boty a bundu a nechala jsem ji spát. Mezitím co ona spala jsem si šla dát rychlou sprchu a převlékla jsem se do pyžama:

 Mezitím co ona spala jsem si šla dát rychlou sprchu a převlékla jsem se do pyžama:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak už jsem si jen lehla na gauč a nařídila jsem si budík na 6:00. Mobil mi ukázal že budu spát jen 5 hodin. NO TO JE FAJN ZASE SE NEVYSPÍM JAKY VŽDY. S vyčerpáním jsem zhasla lehla jsem si a usnula jsem asi do 5 minut.

***************************

Tak to byla první kapitola. Snad se vám trošku líbila

Jinak jak se máte přátelé?

Best dancer in the world? Nah..Kde žijí příběhy. Začni objevovat