<2

199 19 15
                                    


Jisoo taehyunga bomboş bakışlar attı, "sizden korkmam mı gerekiyor, Prens Taehyung?"

Jisoonun babası hemen lafa atladı, "kızımın kusuruna bakmayın Prensim lütfen kızımın aptallığını affedin." Jisooya döndü, "hemen özür dile jisoo!"

Jisoo yanlış bir sey söylediğini düşünmüyordu, ilk başta Prens Taehyung sataşmıştı Jisoo'ya.

Jisoo istemese de başını öne eğdi, "özür dilerim prensim"

Prens taehyung güldü, jisoonun istemeyerek özür dilediğini biliyordu ama umursamadı.

"Sorun olmazdı jisoo, ama seni affetmem için istediğim bir şeyi yapmaya ne dersin?"

"Neye bağlı olduğuna göre prensim."

Jisoonun babası sinirlice baktı jisooya. Ama jisoo umursamadı.

"O zaman iyice düşünmem gerek. Dük kim, artık içeriye geçip oturalım mı?"

"Buyrun prensim." Diyerek salona yönlendirdi Taehyung'u, jisoonun babası.

Herkes masada oturmuş, çay içiyorlardı.

Jisoo masada konuşulan sohbeti umursamadı ve pencereden dışarıyı izlemeye başladı.

Prens Taehyung klnuşmayı bırakıp leydi Jisooya bakınca, jisoonun babası da jisoonun saygılı bir şekilde onları dinlemeyip dışarı baktığını gördü. Bu jisoonun babasını hiddetlendirmişti.

"Jisoo! Hiç terbiyen kalmadı mı!"

Jisoo ürktü, "sadece konuştuğunuz konu beni ilgilendirmiyordu."

"Sadece dinle." Prens taehyunga döndü. "Kızım rosé ile nişanınız konusunda ne düşünüyorsunuz? Ben en yakın zamanda nişanlanmanızı isterim, tabi sizede uygunsa."

Taehyung biraz düşündü, "sanırım biraz ertelememiz gerek."

Jisoonun babası daha da sinirlendi, "Beni mazur görün ama nedenini öğrenebilir miyim?"

"Leydi Roséyi daha fazla tanımam gerektiğini düşünüyorum."

"Tabiki Prens Taehyung." Diyerek sustu.

Taehyung boğazını temizledi, "rosé ile konuşmak istiyorum. Leydi jisoo da kalabilir ama siz ayrılabilirsiniz."

Dük ve düşes odadan sessizce ayrılmak zorunda kaldı.

"Prens Taehyung ben neden burada kalmalıyım? Siz ikinizin yalnız başına konuşması daha iyi olur, tanışmak için." Dedi jisoo oturmaktan sıkılarak.

Taehyung gülümseyerek, "Seni de tanımak istiyorum jisoo." Dedi.

"Benimle ilgilenmediğini sanıyordum?" Dedi jisoo tek kaşını kaldırarak.

"Belki de ilgileniyorumdur."

Rosé sessizliğini koruyordu. Çünkü taehyungu sinir edecek bir şey yaparsa nişan bozulabilir ve babası kızabilirdi.

"Ben ilgilenmiyorum." Diyerek ayağa kalktı jisoo.

Taehyung kapıdan çıkmaya çalışan jisooyu, kapıya elini koyup kapatarak  gitmesini engelledi.

"Oturun lütfen leydi Jisoo, babanızın öfkelenmesini istemezsiniz, öyle değil mi?"


"Oturun lütfen leydi Jisoo, babanızın öfkelenmesini istemezsiniz, öyle değil mi?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Villain Female Character | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin