<4

183 21 5
                                    


Kim seok jin, romanda 2.erkekti ya da 3. Jisoo hatırlayamıyordu. Jin fakir bir ailede doğmuştu ama Prens Taehyungun babasının malikanesinde çalışıyordu. Öncesinde jin babasıyla beraber imparatorun atlarının bakımıyla uğraşıyorlardı, daha sonrasında imparator Taehyungun arkadaşı olması karşılığında ailesini bolluk içinde yaşatmayı teklif etti. Jin daha çocuktu ama ailesinin durumunu biliyordu küçük kardeşinin daha iyi şartlarda büyümesini, anne ve babasını mutluluk ve huzur içinde yaşamasını istedi ve imparatorun teklifini kabul etti.

Jin romanda iyi kalpli ve sadık biriydi, Taehyungla arkadaş olmayı para için seçsede asla bunu Taehyunga hissettirmedi. Daha sonrasında Taehyungun uşağı oldu. Taehyung arkadaşının kendisinden uzak olmasını istemediği için uşak olmasını kabul etti.

Jin romanda jisooyla kütüphanede karşılaşıyordu, ancak böyle tanışmıyorlardı. Jin haftalarca jisooyu uzaktan izlemişti. Yaklaşmaya cesareti yoktu. Jisoonun ise jinden haberi yoktu.

Jisoonun ailesi imparatorun sarayına geldiğinde jin jisooyu gördü ve onun çok önemli bir soylu olduğunu öğrendi. Gizlice de olsa Taehyunga çaktırmadan sorular sorarak onun hakkında ufak çaplı bilgiler öğrendi. Zamanla taehyung jisoodan bıkmaya ve sıkılmaya başlamıştı, Jin, Taehyungun Jisoo hakkında böyle kötü konuşmasına daha fazla dayanamadı ve soru sormayı kesti. Zamanla taehyunga olan sevgisi azalıyor gibi hissetti. Ne kadar arkadaşı da olsa bir prens de olsa, bir leydi hakkında böyle konuşmalıydı.

Jin jisooyu kitap okurken defalarca daha izledi. Bir gün jisoo kendisini birinin izlediğini hissetti ve jini yakaladı.

Jin özür diledi ama ondan hoşlandığını söyledi. Jisoo ise jini inciterek kaba sözler soyleyerek reddetti. Tıpkı taehyungun kendisine yaptığı gibi.

Jisoo düşüncelerini bir kenara bırakıp jinin elindeki mendile uzandı, "teşekkür ederim.."

"İyi görünmüyorsunuz leydim, konuşmak ister miydiniz?" Jin hafif öne eğildi,

Jisoo jin için üzgündü, çünkü romandaki gerçek jisoo onu çok üzmüştü. Belki de jin ile birlikte olursa kötü sondan kaçabilirdi? Jisoo iyi düşünmeliydi.

Ama sonra kimseye bulaşmadan tek başına buradan kaybolması gerektiğini düşündü.

Kimsenin haberi olmadan kaçmalıydı. Özellikle prens Taehyungun haberi olmamalıydı. Yoksa bu imparatorun bile kulağına gidebilirdi.

Tam bunları düşünürken Taehyungun gelmesiyle jisoo şok oldu, taehyung jisoonun ağladığını fark edince ve yanında jini görünce öfkelendi.

"Neler oluyor burada!"

"Prens Taehyung, göründüğü gibi değil. Leydi ağlıyordu, bende mendil vermiştim." Diyerek öne eğdi kafasını utanarak jin.

Jisoo Taehyungun hesap sormasına sinirlensede konuştu, "sizi ilgilendirecek bir şey değildi."

"Ağlıyorsun ve beni ilgilendirmediğini mi söylüyorsun, leydim?" Dedi Taehyung.

Jisoo bir şey hissetti, garip bir his, 'sinir bozucu.'

"Ne zamandan beri ağlamamı önemser oldunuz?"

"Şuandan itibaren, beni sorgulaman bittiyse sıra bende. Burada ne yapıyorsun?"

İstemsizce cevap verdi, "Sadece roman okuyordum."

"Buradaki tüm kitabı senin için alabilirim?"

"Sen alacaksan okumak istemiyorum."

"Ben okurum o zaman sana."

"Sesini de duymak istemiyorum."

"Bakışalım mı yani tüm ömür boyu?"

Villain Female Character | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin