7• herkesin bildiği gerçek

48 8 4
                                    

Mirae babasının durup düşünmesine bile izin vermiyordu küçük kızın odaklandığı tek şey görecekleri kedilerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Mirae babasının durup düşünmesine bile izin vermiyordu küçük kızın odaklandığı tek şey görecekleri kedilerdi.

"Baba hadi!"

Gözüne takılan sarı saçlı çocuk kısa bir süreliğine onlara doğru dönmüştü, görmüştü onu ama emin olamıyordu o kadar yer arasından neden aynı zamanda burada karşılassınlar ki? Jaehyun kafasındaki bulanık fikirleri bir şekilde yok etmeye çalışmıştı zaten kızı daha fazla dayanamayacaktı.

...

"Johnny biz bugün parkta bir sürü kedi sevdik."

"Öyle mi, kaç tanelerdi peki."

"Bir..iki..dört..beş."

"Sanırım bir şeyi unuttun bir, iki sonra ne geliyor?"

"Üç?"

"Tebrikler Mirae Jung ödülünüz Johnny'den kocaman bir öpücük."

"Biraz bebeklerinle oynamak ister misin, ben de geleceğim yanına." Jaehyun sohbetlerini bölmüştü ama içi içini
yiyordu arkadaşıyla konuşması lazımdı.

"Tamam!" Johnnyle konuşmak her zaman küçük sakinleşmesini sağlıyordu hemen babasını onaylamıştı.

"John benim asıl seninle konuşmam gereken önemli bir şey var."

"Fazlasıyla kafan karışık gözüküyor zaten."

"Taeyong'u gördüm."

"Evet oradaymış o da, aslında söylemeyecektim sana çünkü uzun süre sonra bu kadar iyi görüyordum seni."

"Ben, ben emin bile değildim o olduğundan. Sen de onayladığına göre burada kalamam ben."

"Buraya dönsen ne değişecek her türlü karşılaşabilirsiniz tatilinizin tadını çıkarın."

"Şüphesi bile bugün beni mahvetti bir daha karşılaşırsam ne yapacağım, ya o beni zaten gördüyse Mirae'yi bilmiyor ya onu da gördüyse?"

"Jaehyun ona bu kadar ulaşabilir bir durumdayken neden sürekli kaçtın, daha fazla zaman olmadan düzebilirdiniz. Onun da senden bi farkı yok tedavi aldığını duydum hatta."

Elleri titremeye başlamıştı, on altı yaşından beri tanıdığı sevgilisini bu hale getirmişken ne hakkı vardı ben çocuk yaptım demeye? İkisi de asla kavuşamamıştı bir o kadar yakın bir o kadar uzaklardı.

"Ne diyebilirim Tanrı aşkına dönüp yüzüne arkasından saçma salak triplere girip doğru düzgün tanımadığım birinden çocuğumun olduğunu hatta çoktan dört yaşına bastığını mı anlatmalıyım ya da herkesin bilip ondan sakladığını mı söylemeliyim?"

"Sesine dikkat et Jaehyun, olup biten bir şey yok onu tekrar görene kadar sakinliğini koru."

Aralarındaki gerginlik Mirae'nin yere düşüp ağlamasıyla son bulmuştu.

"Mirae!" John konuşmada kalıp bir şeyler demişti ama Jaehyun duymamıştı bile.

"Neren acıyor?"

Dizini işaret eden küçük kız uykusu da geldiği için iyice mızmızlanıyordu. Görünürde bacağında hiçbir şey yoktu hafif kızarmıştı.

"Biraz buz koyalım üstüne ben de sana masal okuyayım olur mu?" Islanmış yanağına bir öpücük kondurup sakinleştirmeye çalışıyordu başarılı da olmuştu.

...

Kızı uykuya dalalı çok olmuştu ama Jaehyun kafasındaki sesleri susturamıyordu, konuşmak istiyordu belki daha çok yıkılacaklardı ama dört buçuk yıl suskunluk fazlasıyla Jaehyun'u yıpratmıştı.


Wow altı ay olmuş
kitap yazmak benim için biraz geri planda kaldı asla kendime bile vakit bulamıyorum, bu kitaba da büyük hayallerle başlamıştım ama sanki istediğim gibi akmıyor

şimdi diğer bölümü de yazmaya başlayacağım biterse artık o da yarına

sizi seviyorumm 💗💗💗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Apocalypse|•JaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin