4•uzun gece

112 15 6
                                    

8 EKİM 02:45

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


8 EKİM 02:45

Mirae asla uyumuyordu, Jaehyun her şeyi yapmıştı ama asla uyumuyordu sürekli huysuzlanıyor annesini istemeye başlıyordu. Mirae annesini hiç görememişti bile, üç aylıkken ayrılmalarıyla Jaehyun kızıyla beraber yalnız başına kalmıştı. Hiç görememek onu daha çok meraklandırıyordu, aslında bu tatile bu yüzden çıkmışlardı biraz kreşten uzak kalması belki unutturur ve rahat birkaç ay geçirirler diye düşünmüştü ama beklediği gibi sonuçlanmamıştı. Daha doğru düzgün konuşamazken Jaehyun'un ona annesi hakkında söylediği tek şey olan ismini mırıldanıp duruyordu.

"Mirae eğer babayı üzmeyip uyursan yarın seni o pastayı yemeye götüreceğim." yemek yemeyi çok seviyordu, bugün bastıran yağmurdan dolayı eve dönmek zorunda kalmışlardı haliyle pastasını da yiyemediği için kızgındı arada onu da dile getiriyor Jaehyun'u daha çok üzüyordu.

"İstemiyorum!"

"Johnny'le konuşmak ister misin?" Johnny'i çok seviyordu Jaehyun işe gittiğinde Johnny ve Taeil hep ona bakıyordu. Jaehyun demese bile sürekli Mirae'yi görmek istiyorlardı gerçi kim olsa görmek ister, yanaklarında babasınınkilere benzer gamzeleri vardı, genelde saçı iki yandan bağlanmış olurdu -henüz saçları çok uzun değildi ama toplanabiliyordu- küçük dişleri ve sevimli pembe kıyafetleriyle ortamın neşe kaynağıydı tabii bu gece hariç.

Jaehyun buna hayır diyemeyeceğine neredeyse emindi, biraz beklemişti konuşmasını. Yorgunluğunu belli etmeden sırıtıyordu miniğin yüzüne ve kısa süre sonra cevabı duyup arkadaşını aramıştı.

"John umarım müsaitsindir."

"Tabii ki müsaitim, nerde benim prensesim?"

"Teşekkürler ben de iyiyim." arkadan kızının üstüne atlamasıyla afallayıp telefonu ona döndürmüştü.

"Johnny~ babam bana annemi göstermiyor!" cümlesine tatlı tatlı başlayıp konuyu gene aynı yere getirmişti.

"Sen bana önce oralarda ne yaptığını anlat."

Mirae tam konuşamayarak ne yaptıklarını az çok anlatıyordu Johnny'nin onunla konuşma şekli her zaman işe yarıyordu.

"Johnny ben uyuyacağım." Jaehyun duyduğu kelimelerle daldığı dünyadan çıkmış telefonu kendine çevirmişti refleks olarak.

"Gerçekten uyuyacak mıyız?"

Esneyerek kafasını sallaması babası için gayet yeterli bir cevap olmuştu.

"John sonra görüşürüz."

Arkalarında ne olduğunu anlamayan ama bu tatlı hallerine gülen bir Johnny bırakıp odalarına ilerlemişlerdi.

Ufacık boyuyla yatağa tırmanıp kendi tarafına geçmişti babası olmadan uyumazdı Jaehyun bunun nereye kadar gideceğini merak etse de şu anlık tek isteği uyuyor olmaktı.

"Sana ninni söylememi ister misin?"

"Hayır büyüdüm ben."

O böyle konuştuğu zaman Jaehyun gerçekten büyüdüğünü hissediyordu. 3 neredeyse 4 yıl geçmişti Mirae geleli ve bütün hayatı o olmuştu haliyle, düşündüğü zaman hem duygusal hem mutlu hissetmişti.

"O zaman iyi geceler büyük prensese." komodinin üstündeki minik abajuru açık bırakıp yorganın içine girmişti, uzun bir uyku çekmek şu an en çok duyduğu ihtiyacıydı.

hikayenin başında bi zaman ayarsızlığı oldu siz o yokmuş gibi okursanız sevinirim

umarım bölüm hoşunuza gitmiştir sizi seviyorummm💗💗💗

Apocalypse|•JaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin