Ahogyan találkoztok (Pref)

187 9 0
                                    

Éppen Windrise-ban ültél nyugodtan a fűben egy halk nótát dúdolva, miközben egy virágkoszorút fűztél a közelben lévő mindenféle virágból. Kicsit ki akartál szabadulni az unalmas hétköznapjaidból, így az edzés helyett inkább ide jöttél. És hogy miért edzel? A szüleid mindenképp a Knights Of Favonious tagjának akartak téged, ugyanis meg lettél áldva azzal, hogy használni tudod a Dendro elemet. (Vagyis Dendro Vision-t kaptál röviden tömören XD) A szél gyengén fújdogált, a madarak csicseregtek, a nap nem erősen, de nem is gyengén sütött, minden teljesen nyugodt volt egészen addig, amíg hirtelen megláttál magad előtt valakit guggolni, mire egy kisebb sikítást engedtél el.


-Nyugi, nem bántalak!-mosolygott rád vidáman az előtted lévő személy.

-Te... Te vagy az a bárd nem...?-kérdezted meg elgondolkodva.

-Igen, egy bárd vagyok.-ült le eléd a fiú.-Venti vagyok!

-Áááá, szóval veled szokott Kaeya elmenni inni!

-Hehehe, igen, az én vagyok...-nevetett kínosan.-Milyen dal, amit dúdolsz?

-Hm? Öhm... Magamtól dúdoltam csak...

-Pedig tetszett nekem! Megjegyezted a ritmusát?

-Igen.

-És el tudod megint dúdolni?-vette elő a lantját.

-Miért?

-Mert meg szeretném tanulni!

-Oké.-vontad meg a vállaidat, majd kezdtél el megint dúdolni. Szépen haladtál a ritmussal, aminél egy idő után a fiú becsatlakozott a hangszerével, így már együtt zenéltetek.

Venti Boyfriend Preferences and OneshotsWhere stories live. Discover now