Egy hatalmas vigyorral az arcodon léptél ki a házadból egy kosárral a kezedben, ugyanis picnic-ezni mész a barátoddal, Ventivel. A fiúval már 4 hónapja jártok és minden nap találkoztok egymással, és lehet hogy ez most nagyon nyálasnak fog hangzani, de minden együtt töltött pillanattal egyre jobban szerelmes leszel a fiúba, és ez fordítva is így van.
-Elijesztetted a galambokat!-kiáltott utánad a hídon álló kisfiú miután elfutottál előtte.
-Bocsánat Timmie!-üvöltötted, ugyanis már a távolban voltál.
Célirányosan folytattad az utadat a Starsnatch Cliffhez, ahová megbeszéltétek a fiúval a találkozót. Útközben szedtél pluszba pár gyümölcsöt, amik között az elmaradhatatlan alma is ott volt. A hegyen felfelé néhány ceciliát is szedtél, majd a tetejéhez érve megláttad a fűben ülni a jól ismert személyt.
-Venti!-szóltál neki, mire rögtön hátranézett.
-Áh (Név)! Gyönyörű vagy, mint mindig, bűbáj ízig-vérig!-bókolt neked rímekben a fiú mire a mosolyod csak nagyobb lett az arcodon és egy enyhe pirulás is megjelent az arcodon.
-Kitalálom, ezen gondolkodtál addig, amíg rám vártál igaz?-kérdezte kuncogva miközben leültél mellé.
-Nemcsak most gondolkodtam ezen, még van néhány hasonló neked.-kacsintott rád mire megforgattad a szemeidet.
-Erről el is felejtkeztem!-nyitottad ki a magad mellett lévő kosarat.-Kérsz valamit? Van alma is!
-Hm, alma helyett most mást kérek!-jelentette vidáman ki mire meglepődtél egy kicsit.
-Oké, nézd meg mi van benne és válassz kedvedre!-adtad oda neki a kosarat, viszont ő azt lerakta, majd megfogta mindkét kezedet.
-Tehetséged mindent elér, jelenléted mindent megér, kedvességed egekbe is ér...-állt meg egy kicsit miközben egy erős pír szállt az arcára.-Megcsókolhatlak-e én...?-fejezte be, mire az arcod egy paradicsom színéhez kezdett el hasonlítani, miközben bólintottál egy aprót.
Ventinek egy apró mosoly szállt az arcára mielőtt megfogta volna az arcod egyik oldalát, és megcsókolt volna. Pár másodperc múlva elhúzódótt tőled mire te rögtön megölelted és arcodat a fiú vállába fúrtad, míg ő a hátadat simogatta.
-Zavarban van valaki~?-kérdezte meg egy önelégült vigyorral az arcán mire csak szorítottál az ölelésén. Pár perc után viszont a fiú eltolt téged magától, amit eleinte nem értettél, hogy miért, de utána meg már rögtön rájöttél.-Naaagyooon szeeereeetleeek~!-dalolta miközben elkezdte az arcodat behinteni puszikkal, mire te elnevetted magad.
...
(Na, Venti Kinnieként talán nem végeztem olyan rossz munkát a rímelésekkel XD Habár a szüleim azt mondták, hogy amint megtanultam írni és olvasni, rögtön verseket kezdtem el írni, és nekem is vannak emlékeim erről, de azóta kicsit megrozsdásodtam XD)
ESTÁS LEYENDO
Venti Boyfriend Preferences and Oneshots
FanficILYEN KÖNYVET NEKEM KELL CSINÁLNOM, AKKORA FANGIRL VAGYOK! T-T Hogy miről szól a könyv, arról a cím mindent beszél ;) Preferences: (Pref) Oneshot: (Ones) //Kérések Nyitva//