Ezután Ventivel többször is titokban találkozgattatok, és már Diluc egyedül mert hagyni téged, így ezt az idődet mindig Ventivel töltötted. Most is éppen egy olyan nap van, amikor Diluc dolgozik, így te a szobádban ültél Ventivel együtt és hülyéskedtetek.
-Oi, ne fújj bele az arcomba mindig!-szóltál rá a fiúra, de ő csak suhintott egyet a kezével, ezzel telibe kaptál egy gyenge szelet az arcodba.-Ez nem ér, te tudod a szelet irányítani, míg én se tüzet, se vizet, vagy bármi ilyesmit!
-Nyugodj meg (Neved), előbb-utóbb biztos te is tudod majd irányítani valamelyiket.-eresztett el egy apró kuncogást, mielőtt intett volna egyet a kezével, ezzel a szoknyádat felfújta a szél.
-Venti!-szóltál rá a srácra, aki már a hasát fogta a sok nevetéstől.-Oké, oké, kackac.-forgattad meg a szemeidet miközben megpróbáltad elfoljtani a te nevetésedet is.-Viszont az a helyzet, hogy nem tudom Diluc mikor ér haza ma pontosan...-néztél aggódva az órára, ami már majdnem éjfélt ütött.-Hiába kérdeztem meg, nem válaszolt...
-Semmi baj, majd elmegyek akkor, amikor észrevesszük, hogy hazaért.-jelentette ki magabiztosan.
-Hm, oké!-egyeztem bele vidáman.
-Viszont meg akarok csinálni valamit még azelőtt, hogy el kéne mennem.-mondta a fiú, mire kíváncsian néztél rá.
-Hm, mi az?-kérdezted meg, mire gondolkodni sem volt időd, mivel a fiú megcsókolt téged.
Pár másodpercig lefagyva voltál, de amikor el akart tőled húzódni, ezt megakadályoztad azzal, hogy a karjaiddal körbeölelted a srác nyakát. Érezted, ahogyan egy mosoly száll az arcára miközben átölelt téged. Amint elváltatok pár másodpercig némán néztétek egymást, mielőtt elrejtetted volna a tiszta vörös arcodat a srác vállában, a fiú pedig erre csak egy apró nevetést engedett el.
-Hm~...-kezdett el dúdolni miközben felemelte az álladat a mutatóujjával, hogy ránézz.-Látni akarom a szívedben lévő sok kis csillagot, akkor leszek én ma a tiszta éjszakai égboltod~-énekelte halkan a dalt, amit együtt írtatok, miközben összeérintette az orrotokat, mire elkuncogtad magad.
-Oi (Neved), hazaértem.-nyitott be az ajtódon valaki, mire Ventivel rögtön pánikszerűen odanéztetek.
-Szerintem most menekülj.-jelentetted ki, mire a fiú bólintott egyet.
-Szerintem is.-adott egy puszit a szádra, majd a nyitott ablakodon kiugrott és elfutott.
-(Neved).
-... Igen Diluc...?-néztél rá a testvéredre bizonytalanul.
-Mit mondtam én neked?
-Hogy ne legyek a közelében...
-És te mit csináltál?
-Megcsókoltam.-nyújtottad ki rá a nyelvedet.
-... Ha bántani mer téged, akkor megölöm és nem érdekel, hogy ő Barbatos.
-Mi?
-Semmi.-vágta be az ajtódat a bátyád, otthagyva téged kérdésekkel a fejedben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venti Boyfriend Preferences and Oneshots
Hayran KurguILYEN KÖNYVET NEKEM KELL CSINÁLNOM, AKKORA FANGIRL VAGYOK! T-T Hogy miről szól a könyv, arról a cím mindent beszél ;) Preferences: (Pref) Oneshot: (Ones) //Kérések Nyitva//