76 gün

112 8 2
                                    

Dünyaya gözlerini acmayan bir bebek, bir nur herseyden habersiz dünyaya gelmeyi bekliyor. Ve bir ses duyar bu koruyucusu bir melektir. Melek sefkatle yaklaşır. Ve:
-Sen Allahın sana verdiği mühletten önce dünyaya geleceksin. Tam birr ay.
Bebek şaşırır ve korkar. Melek bu hali görünce yanına yaklaşır ve müşfik bir sesle.
-Korkma küçük kız Senin dünyaya gelme vaktin gelmiştir.
Küçük kız ürker ve hafif ürperir meleğe döner ve derki:
-Ama...Ama burası cok güzel ben burayı cok seviyorum güvenli, sıcak burda kalsam olmazmı.
Melek kanadı ile sırtına dokunur bebeğin. Ve gülümser
-Dünya da Allahın verdiği nimetlerle güzeldir ve üstelik beni senden baska kimse görmeyecek hep yanında olacağım ve seni ben koruyacağım.
Bebek şaşırır ve:
-Beni mi? Beni nasıl koruyacaksın benim baska kimim var ki. Ben. Başka birilerini de duyuyorum.
-Benden baska bir melek daha var o sana bakacak. Seni sevecek ve üstelik seni cok seven bir abin birde ablan var.ve sen bu ailenin en hayırlı ferdi olacaksın.
-Ben mi diye tuhaf bir yüz ifadesi ile bakar meleğe. Ben nasıl en hayırlısı olacağım ki?
Melek hafif tebessüm eder:
-Dünyaya gittiğinde kendin. Göreceksin. Sana o melek cok iyi bakacak seni cok sevecek ve seni başkaları da cok sevecek. O melek sana sevgi ve güven asılayacak sana cok güzel biri olarak gözükecek.

Bebek düşünceye dalar kendi kendine yanımda ki melek bu kadar güzel ve koruyucu ise acaba dünyadaki melek ne kadar güzeldir.
-Onq anne diyeceksin.
Bebek irkilir.
-Efendim.
-O melege anne diyeceksin. Ama unutma yetmiş altı gün hayırlı evlat olarak kalacaksın. Bunu sakın aklından çıkarma.
-Neden bu kadar gün. ?
Artık dünyaya gelmesine dakikalar kalmıştı bunu bilen melek anlatmaya başlar.
-Bak güzel kız herkes senin gibi küçük dogarlar. annelerinin karnında büyür ve dünyaya gelirler dünyada bir müddet yaşadıktan sonra doğdukları gibi bize geri dönerler. Allah'ın tüm vaadleri gibi bunu da yerine getirecektir. Ama sen korkma sen cok hayırlı bir bebek olacaksın. Canın hic yanmiyacak çünkü ben yanında olacağım aynı anne baban gibi sende küçük bir meleksin.
-Peki ben size geri gelince annem üzülmeyecekmi. Beni o kadar taşıdı o kadar sıkıntıya katlandi. O bana doymadan ben size nasıl geleyim. ?
-Evet bu yüzden sen bir ay erken dogacaksın ve ailene bir ay fazla doyacaksın.
Bebek duydukları karşısında cok üzülür.
-Madem sevdiklerimi bu kadar cok üzecegim neden bana en hayırlısı sen olacaksın diyorsun. Hayırlı kimse sevdiklerini üzer mi?
-Sen dünya ya gidince annen senin adını Hayrünissa koyacak bu isim"kadınların en hayırlısı " manasına gelir. Belki sen bize geri gelmekle aileni cok üzmüş olacaksın ama sen dünya da iken onlara cenneti müjdeleyeceksin. Çünkü anne babasından önce ölen çocuklar cennete giderse ailesine sefaatci olacaklardır.
Bebek hem üzüldü hemde sevindi belki dünyada onları çok üzecegim ama ahirette onları ebedi mutluluk icine koymaya vesile olacağım diye düşünür.
-Hadi Hayrünissa vaktin geldi. Ailen anne baban seni bekler. Unutma sadece yetmiş altı günün var.

Doğum: 11.08.2009
Ölüm: :25.10.2009

Bazı güller doğarken ölürler ama gül bahçesi bırakırlar geride.

Açmadan Solan GülümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin