2

7.9K 270 53
                                    

8Üç gündür deneme sınavı için çalışıyordum ve artık ölmek üzereyim,   bu kez yapmak zorundayım yoksa anne ve babam düşünmek bile istemiyorum 
Neden onlardan bu kadar çok korkuyorkuyorum bilmiyorum .

Nefret ediyorum onlardan ,

Toprak da benim gibi çalışıyordu ama ailesi harika insanlardı ,
Bazen keşke ailem onlar olmasaydı diyorum bazen de abilerim onlar benim için her şeydi hem beni onlar büyütmüştü bir nevi ,
.
.
.

" anne sana bir şey soracağım? "
' ne var yine zalina "

' anne geçen gün okulda bir arkadaşımın kardeşini gördüm , aynı yaştayız , ama sana çok benziyor , o fotoğrafların gibi aynı "
" insanlar bir birine benzer zalina "

Neden böylesin anne , neden sürekli bana bağırıp çağırıyorsun , neden babam gibi bana tepkisiz değilsin , neden bana bu kadar öfkelisin .

" bir daha ağzından duyÿymayacağım, sen benim kızımsın ona göre davran , iki yıl sonra tip okuyacaksın otur ders çalış'

' bir daha da yanında arkadaş görmek istemiyorum '

" ama anne "
Attığı tokat öyle sertti ki başım yana savruldu ağlama, ağlama,  daha çok şey yaşadın bununla ağlama zalina 

" odana " eliyle gitmemi işaret etti başından savar gibi .

Gel abi artık gel ne olur bitsin bu yeter neden onlara karşı ellerim kollarım bağlı neden sizin gibi değilim "

.
.
.
.

Bartuğ ben ve toprak bahçede oturuyorduk
" kardeşinle benzemiyorsun hiç ? "

Yüzünü buruşturdu , sanki sevmediği bir yemek önüne konulmuş da onu yemek istemiyor gibi buruştu desem yeridir .

" kardeş deme şuna zalina ' diye beni tersledi hey ne oluyor .

" hey hey " dedi toprak onu uyarmak ister gibi.

" onunla ilgili konuşmak istemiyorum keşke kardeşim olmasaydı, bir daha konusunu açmayın lütfen "

Omuz silktim bana neydi zaten .

' yarın kafeye gidelim ben annenden izin aldım '

" nasıl verdi toprak, sonra ne olduğunu biliyorsun "

' ne '
'Bir şey yok bartuğ ' nazikçe ona gülümsedim 

" kütüphanede ders çalışacağız dedim sonra da kafeye gideriz , sana kazandibi ısmarlarım hem "

" göz devirme bana "

' aranızdaki bağ çok güzel arkadaşlık,  kaç yıldır tanışıyorsunuz?"

" beş altı yaşımızdan beri abisi ile abim arkadaştı öyle yani , hem sen de geliyorsun yarın ,  " dedi sakince  toprak

" bilemiyorum , bizim evin durumu çok karışık , ama evde de duramıyorum " ..


.


.
.
.

Uzun bir tekrar ve testler sonunda kafedeydik anneme haber vermiştim bizi burdan alacaktı ,
Her zaman olduğu gibi 'tatlı yeme zalina , şeker tüketme zalina , hamurlu şeyler yeme zalina "
Adı altındaki şiirlerini dinlemişti bana .

Bana inanmayacagi için bir de evde tartı seremonisi olacaktı buna adım gibi emindim ofladim kendi kendime .

" sizin bu kadar ders çalıştığınızı bilmiyordum "

" mecburiyetten oğlum bunlar , ah ah şunun şeytan anne babası olması o okullara giremezdim bende '

Sorar gibi yaptı bartuğ ikimize de bakıp

" anne babası yüzünden yani , fazla despot ,kuralcı ve katı insanlar "

' anlıyorum ' pek üstünde durmadı o da

.
.
.
.

Bir bankta oturmuş bekliyorduk , henüz ne bartuğun nede ailesinden biri ne de bizimkilerden biri gelmemişti ,

Telefonu çaldıktan sonra göz ucuyla baktığımda babası arıyordu .

Yaklaştığını söyleyip kapatmıştı , önümüzde araba durduğunda bartuğ ayaklandı , arabadaki adamı görmeyi o kadar çok istiyordum di camı indirdi bir anda göz göze geldik .

Uzun saçlı , sakallı esmer , uzun boylu kalıplı bir adamdı , fazla incelemeden bartuğa dönüp " görüşürüz " deyip el salladım o da aynı karşılığı vermişti bana .

.
Biz de şu an annemle eve gidiyorduk annem toprağa da bana da kızıyordu sebebi kafeye ve kütüphaneye gitmemiz ev neye yetmiyormuş bla bla bla ..

.
.
.
.
.
Adam yolda giderken oğluna baktı kısaca , ' arkadaşın mıydı?"

" bilmem yeni tanıştık kaynaştık öyle yani baba "  adam yavaş yavaş onayladı onu .

' esmira ? ' diye sordu sessizce  o da biliyordu kızının nasıl bir insan olduğunu  kimseye söylemek istemese de utanıyordu kızının davranışlarından .
Diğer çocukları kesinlikle haklıydı , mahire zamanında yaptığı haksızlıkları biliyordu keşke onu dinleseydim diyordu içten içe .

" onun adını yanımda anma baba "
Bir süre sustular evin önüne geldiklerinde adam oğlunun inmesine izin Vermedi

" bu zamana kadar ben sizi dinledim sırdaş oldum sıra sizde ' dedi takılırcasına ,

'Evet baba ne oldu ? Bir sorun mu var ? "

" şimdilik sır olarak kalacak kimseye bahsetmek yok "

" tamam soylemem kimseye söz veriyorum "

'Esmira kardeşiniz olmayabilir , bir kaç şeyden şüpheleniyorum ,bilmiyorum nasıl karıştılar , yada kim yaptı bilmiyorum araştırıyorum "

' neee , nee ,nee "

' esmira sizin kardeşiniz değil,  karıştırmışlar işte, hastaneyle görüştük,  bir kaç arşiv dosyasına daha bakıp diğer aileye ulaşacaklar ,sonra test yapılacak '

'Sonra ne olacak baba , çocuk oyuncağını mı bu , hem ya doğru değilse"

" bilmiyorum öğreneceğiz ama diğer kız bizim kızımızsa ,ne yapmamız gerek
Bunca yıl iyi kötü büyütmeye çalıştığımız kızımı yanımda mı tutmalıyım,  hem o kız nasıl biri ailesi nasıl , ne yapalım oğlum söyle bana " .

" esmirayı bir daha görmek istemiyorum bir an önce kurtul ondan baba yoksa Mahir abim gibi hepimizi kaybedeceksin
Diğer kız belki ailesini bırakmaz baba , esmira kötü olabilir ama ailesi iyidir belki ve o kızla mutludur "

Adam bunu istemiyordu işte belki bencilce olacaktı ama kızını istiyordu diğer aile umrunda bile değildi hem esmira gitmek isteyecekti kendi kızını tanımak istemek belki yanlarında kalması suç degildi ama  diğer oğulları da iyi değildi,  bartuğ sakın ve ılımlı bir çocuktu zor değildi hiç bir zaman
Ama diğerlerine nasıl aciklayacakti bilmiyordu

" bilmiyorum annene henüz söylemedim aramızda kalsın "

....
....
.........
..............
.........................
.............,.,.,.,.,.,..,.,.,..,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

Şimdilik Kısa kısa yapacağım, zamanla olacak gibi.

Teşekkür ederim .

Duygu ,düşünce , fikir ,eleştiri her şeye açığım

PULSARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin