1.

164 5 0
                                    


Szokás szerint Debbievel sétáltunk a suliba. Én egy évvel fiatalabb vagyok tőle ő 6.osztályos én csak 5-esvoltam. Egyik nap velünk jött Carl is aminek Debbievel nem nagyon örültünk, hisz nem tudtuk a szokásos pletykáinkat elmesélni egymásnak.

Akkor még utáltam Carlt. Ő is ugyanúgy érzett mint én hiszen folyton szekáltuk egymást. Egyszer levágta a hajamat én pedig összeragaztóztam a kezeit. Carlal egy osztályba kerültünk ami a rémálmom volt. 

Oké gyerekek! Ültetés lesz mivel túl sokat beszélgettek.~szólt a tanár

Én imádkoztam, hogy ne Carl mellé ültessenek hiszen tudta jól a tanár hogy Carlal nem beszélgetnénk mivel ki nem állhatjuk egymást.

Kevin és Lucy üljetek egymás mellé a második padsorba.

Y/n te maradhatsz a helyeden és aki melléd fog ülni az Car-~mondta a tanár

NEM biztos hogy nem!~vágtam a szavába a tanárnak

Ja igaza van ennek a hülyegyereknek én biztos, hogy nem ülök mellé!~motyogta Carl

Te kis szarház-~szóltam volna neki vissza de a tanár közbeszólt

FEJEZZÉTEK BE! CARL ODA ÜLSZ Y/N MELLÉ ÉS BÜNTETÉSBE LESZTEK DÉLUTÁN!~mondta fennhangon a tanár.

                                                                         ~Óráknak vége~

Debbiehez órák után oda rohantál.

Végre megvagy! Mindenhol kerestelek!~mondtad neki

Ohh szia Y/n! Akkor? Mehetünk haza?~ mondta Debbie

Háááát.. nem mehetek el majd csak 5 óra körül.~ mondtad neki csalódottan.

Már megint mibe keveredtél?!~mondta aggódodtan Debbie

Carlt mellém akarták ültetni és mindketten büntetésben vagyunk..Mennesleg 2 órán át kell bámuljam a fejé- "nyakon vágott Carl" AU TE KIS BUZI!

Carl csak kuncogott elköszönt a haverjától Kicsi Hanktől akibe Debbie halálosan bele volt esve.

Na én megyek a bünti szobába mert lassan 3 óra "forgattam a szememet"~mondtam duzzogva Debbienek.

                                                             pt 2 hamarosan :)))





Utállak! Vagy mégsem? (Shameless)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora