szeretle-..semmi..

94 3 0
                                    




                                                 ~Eltelt pár nap, hónap, talán egy év is.. Vagy több..Már                                                                                          nem tudom..


CAAARL GALLAGHER!!! SZÉT RUGOM A SEGGED!!~ valaki üvöltött fel.

Azt hiszem Sammy volt az..~gondoltam magamba.

Carlal nagyon jóba lettünk és mivel  még a születésnapunk is egy napon van, így együtt akartuk tartani. 14... 14 évesek lettünk mennyire jól hangzik már!

Sammy sprintelt Carl után vörös fejjel..mi a rák.. és több kiló kokóval a kezébe!

Azt a kurva.~ nézett le Lip a lépcsőröl

    Lerázta Carl Sammyt, majd bezárta az összes ajtót, és elmesélte hogy:

Egy drogdílernél dolgozok, Floridába akartam csempészni a drogot, Frankel pedig kitaláltuk, hogy ragasszuk rá Chukyra a cuccot mert olyan bamba, ártatlan feje volt. Háááááááát pont akkor voltak a rendőrök ott a rendőrök drogkereső kutyával én meg.. hogy is mondjam elfutottam. Chuky most őrizetben van ha jól tudom é-

nem tudta befejezni mert felnevettem hevesen~

HÁT EZ KURVA JÓ~ mondtam a nagy nevetések közben.

Addig nevettünk ezen a dolgon ameddig Sammy és egy rendőr be nem állított az ajtóban. Sammy feljelentette Carlt..picsába..

Carlt bevitték Lip és én pedig azonnal a kocsiba ültünk és hívtuk Fionát.

Fiona teljesen ki volt, eközben Chukynak és Carlnak a kihallgatása ment.

Fiona, Debbie, Lip, Ian és én láttuk, hogy most viszik be Carlt és üvöltöztünk, hogy ne mondjon semmit sem ügyvéd nélkül.

Maga volt aki felragasztotta Chukles Slottra a kábítószert? ~kérdezte fapofával a rendőr.

N E M mondok semmit ügyvéd nélkül ~ felelte Carl

A rendőr kiment, Sammy viszont beszélni akart Carlal és beengedték.

Kibaszott jó ügyvédet kapott Chuky te kis köcsög!~mondta öntelten Sammy

Pont leszarom te ribanc ~mondta neki Carl utána pedig belenevetett Sammy pofájába.

Akkora egy rohadék vagy! Szerencséd van, hogy nem kaptalak el mert akkor péppé vernélek! Ha tehetném most is összeverném azt a mocskos öntelt pofád~ mondta Sammy

Gyere ribi!~mondta Carl és épphogy kimondta Sammy letámadta és 5 percen át ott ütötte ahol csak bírta.


                                                             ~Pár órával késöbb~

Chukles Slott!~ felelt a bírónő

Magán találták a majdnem 7kg kábítószert.. hmm mivel a vádlott Chukles nem ellenkezett, amit elméletileg ő ragasztott fel rá.

1 év és 2 hónapra ítélem el! ~ mondta a bírónő

Sammy őrjőngött egy őrt le akart ütni de adtak be neki nyugtatót.

A szívünk majd kiugrott a helyéről, Debs is aggódott Carl miatt de ő inkább a pasijával foglalkozott Derekkel.

Carl Gallagher! ~szólt a bíró

Carl... Bűnösnek vallja magát vagy ártatlannak? Ha bűnösnek akkor kevesebb időt kap a javítóban. ~mondta a bíró

Előbb kérdeznék valamit bírónő..~mondta CArl egy kis mosollyal az arcán

Bemehetünk az irodába ha akarja. ~mondta a bírónő

Háát ha leadna 1-2 kilót még be is vállalnám de így..~ mondta Carl

Tudni illik Carl nagyon szemtelen, sunyi, egyben okos és.. Jóóóó nem tanulásilag okos hanem mondjuk inkább úgy, hogy ravasz volt így hát javítóba akart menni minden áron mert ott 'gengszterek vannak akik meg tudnának 1-2 trükköt tanítani neki'

Na mindegy térjünk is vissza a tárgyalásához.

Carl Gallaghert 1 év és 6 hónapra ítélem el!~mondta kissé idegesen a bírónő, mondjuk nem is csodálom..

Ahogy kivitték Carlt a tárgyalóból a szívem szakadt meg.. de nem vagy.. mégis? neeem az lehetetlen hogy érzek iránta valamit..uh mindegy hagyjuk.. Még haza mehetett összecsomagolni ahova persze én is mentem és addig beszélgettünk Carlal, hogy mit ne csináljon és viselkedjen normálisan, hogy kiengedjék hamarabb.. 

megölelt..szorosan magához ölelt hirtelen és a fülembe súgta: 

Hiányozni fogsz..majd látogass meg <3

Nem tudtam mire vélni elpirultam visszaöleltem és megígértem neki, hogy meglátogatom és én is elmondtam, hogy szeretem..

Fura érzelmek kavarogtak bennem..

Elment..ott ültem az ágyán és körülbelül negyed óráig csak bambultam amikor Debbie feljött és leült mellém.

Minden oké?~kérdezte aggódóan Debs

Ja persze! Omm megyünk valamilyen horrort nézni? Elmegyünk Fánkokért és nézhetnénk valamilyen filmet akkor a kirakatban.~mondtam kicsit megcsuklott hanggal

Debbie beleegyezett majd elindultunk.. szokásosan mindenkit kibeszéltünk stb..




Sziasztok! Remélem tetszik eddig a "könyv" amit írok. Bocsánat, hogy eddig nagyon nem publikáltam részt, sok volt a tehendőm itthon xd de itt egy kicsivel hosszabb rész remélem tetszik <3

Utállak! Vagy mégsem? (Shameless)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang