kapitola pátá: 𝔰𝔱𝔞𝔩𝔨𝔢𝔯?

134 10 4
                                    


" Ježíši, co se ti stalo s obličejem?"

Řekla dívka, koukající se na černovlasého mladíka.

Černovlásek s nezájmem protočil očima a dále hleděl do tmavé oblohy, posetou hvězdami.

" Hádej dvakrát, em."

Pronesl a potáhl si z cigarety, pomalu si vychutnávajíc tu pachuť a nostalgii.

Dívka se uchechtla a vylezla na střechu autobusu, kde onen mladík seděl.

" Hele, em?"

Vydal ze sebe černovlásek nejistě,

a dívka se na něho pousmála.

" hm?"

" Měl bych se vrátit ke svému perfektnímu já?"

Zeptal se jeongguk nejistě, koukající se nahoru, na noční oblohu.

Dívka nad chlapce slovy pootevřela ústa šokem.

" Ne, proč?"

Zvedla tázavě obočí, čekající na jeho odpověď.

Černovlásek odvrátil pohled z jejích očí a pohlédl zpátky na oblohu. Byla temná, posetá světélky a cestičkami, což jeonggukovi něco připomínalo.

" Jen jsem se zeptal. Zapomeň na to."

Odfrkl, potáhl si z cigarety a zvedl se.

" Ty už jdeš?"

Zeptala se ho dívka s údivem ve hlase.

Černovlásek jenom němě přikývl, seskočil z autobusu na zem a pomalým krokem se rozešel ke své motorce. Nandal si helmu, naposledy se otočil na autobus s dívkou na něm a s cigaretou v ústech na ni zamával.

Pak nasedl na svou motorku a rozjel se pryč.

Projel první ulicí, druhou, než skončil v ulici nočních gangů. sesedl z motorky, došel k menšímu obchůdku před ním a tam si povšiml známého prodavače, který na něho přátelsky mávl rukou jako pozdrav.

Jeongguk vešel dovnitř obchodu s doprovodem zvonku. V regálu popadl energy drink, hodil ho na pokladnu, kde už měl předem připravené cigarety.

Vzhlédl k prodavači a pokýval hlavou.

" Dík, fredde."

Řekl a do ruky mu dal pár papírovek, s čímž následovně opustil obchod.

Došel ke své motorce, přehodil nohu přes motorku a nasedl. Nešikovně se zakroutil, tudíž mu cigarety z ruky vypadly na zem. Ohnul se s úmyslem je sebrat, když to za něho udělal někdo jiný.

Zvedl hlavu, kdy napojil oční kontakt s neznámým. vztek se v něm začal vařit a jeho oči potemněly, jakmile rozpoznal onoho neznámého.

" Co tady děláš, gguku?"

Zeptal se ho pan kim jemným hlasem, až jeongguk šokovaně zalapal po dechu.

" Co tady kurva děláte vy?"

odfrkl zamračeně.

Sjel si pana kima pohledem, kdy nezapomněl dát najevo, že ho nerad vidí.

" Pozor na tón."

Řekl mu pan učitel klidným hlasem, na což jeongguk si nahlas odfrkl několik nadávek pod vousy.

" Mimo školu se k vám můžu chovat jak chci,"

řekl jeongguk s obráceným pohledem. Pan kim ustoupil o pár kroků vpřed, kdy černovláskovi podal jeho cigarety.

"  A co tady k sakru děláte?"

Řekl jeongguk zkoumavě, pořád s naštvaným výrazem.

Pan kim chvíli mlčel, jen se na něho díval a propaloval ho svým temným pohledem.

" Sledujete mě?"

nic, opět.

" Okay, mám vás dost."

Zavrčel jeongguk nevrle. Zandal si své cigarety do kapsy od džín a dosedl na motorku.

" Jeď opatrně, jeongguku. nezapomeň na úkoly,"

řekl mu náhle pan kim s úšklebkem.

Jeongguk nad jeho uchechtnutím protočil oči a odjel, co nejdále od něj.

" Idiot,"

zamumlal si pod vousy.

teacher's pet. taeggukKde žijí příběhy. Začni objevovat