3: YOUR FACE SO BEAUTIFUL.

361 31 10
                                    

Znalazłam filmik (?) z moją ulubioną BL dramą i w tle jest "The feels" od Twice, Im in heaven😭💗

- Co...?- Zdziwił się Choi.

- Ubierz okulary i spójrz na mnie.- Nakazał poraz drugi, teraz już pewnej.

Chłopak bez żadnych kolejnych pytań ubrał jak najszybciej okulary, które lekko przekrzywiły się na jego nosie. Przed sobą ujrzał najpiękniejszego (jego zdaniem) chłopaka na ziemi o czerwonych włosach, malinowych ustach, śliczny uśmiechu i jednostronnym dołeczku. Taehyun patrzył wprost w jego zdumione i przepełnione adoracją oczy, z których iskierki wręcz wystrzeliwały.

- Jesteś taki piękny...- Wydukał w amoku. Teraz był pewien, że warto było czekać aby ujrzeć tą twarz.- Dlaczego miałbym płakać? Nigdy nie widziałem piękniejszej osoby!- otulił jego szyję swoimi ramionami, wciąż bacznie przyglądając się jego buzi.

- Mogę ci pokazać dlaczego, jeśli mnie puścisz.- Zachichotał, a Choi odrazu odsunął się na dwa kroki.

Wtedy Taehyun podwinął rękawy bluzy, ukazując pełno siniaków i małych skaleczeń. Miał rację - w oczach Beomgyu zebrały się łzy, aż w końcu spłynęły po jego policzku.

- Co-co ci się s-stało...?- Złapał jego ręce, dokładnie je oglądając.

- W moim domu jest przemoc. Ojciec bije mnie i matkę, dlatego kazałem ci ścigać okulary, żebyś nie zauważył żadnych śladów. Byłbyś wtedy smutny, a widok ciebie bez uśmiechu łamie mi serce.- Wyznał całą prawdę.

- Przemoc? Musi być jakiś sposób żeby ci pomóc, coś wymyślę!- Zaczął intensywnie zastanawiać się nad rozwiązaniem.

- Nie trzeba nic już robić. Kazałem ci coś zdjąć okulary, bo to są ostatnie siniaki jakie mi zrobi. Razem z matką zadzwoniliśmy po policję, a on siedzi w więzieniu.- Rozłożył ręce, a Gyu po chwili schował się w jego ramionach.- Już nie płacz. Teraz będzie wszytko dobrze.

Blurry - TaegyuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz