Takemichi.
Sikildim......ne yapmaliyim?
Diye dusunurken telefonuma email geldi, actigimda chifuyu'nun bana email atdigini gordum acib okudum.
Chifuyu:takemichi tokyo manjinin yeni cikan sarkisini duydunmu?gercekten harika yarin konser var ben gidemicem bileti coktan almisdim ziyan olmasin sen git."Neden gidemiyon oc- yoksa yine mi beni halk icine cikarmaya calisiyon?"
Chifuyu:hayir hayir oyle deil gercekten hastalandim o yuzden annem de gitmeme izin vermiyor.
"He...tamam anladim giderim muzikleri iyi olsa senin icin iyi olur"
Chifuyu:tamam tamam iyi geceler.
"Sanada iyi geceler"
______________________________________Telofonu kapatib yatagima uzandim telofonuma yine bildirim sesi geldi baktigimda chifuyu bu sefer biletin resmini atmisdi, biletde konserin yarin saat 10 bucuk gibi baslayacagi yaziyodu, telefonda alarm kurub şarja taktim ve uyudum.
Yarin
Sabah alarmimin sesiyle uyandim hemen bi dus alib kiyafet sectim sonra ise kendime ramen hazirlayib yedim saate baktigimda 9-du hemen kiyafetimi giyip evden ciktim, ciktigim gibi chifuyu 'nun evine yoneldim eve vardigimda kapiyi chifuyu'nun annesi acti bana bileti verib geri sert bir sekilde kapatdi anlasilan annesi ile kavga etmis geri zekali.
Neyse diyib konserin olacagi yere bir taksi tutarak gittim, ne kadar arabalardan hoşlanmasamda o uzunlukta yolu yuruyemezdim ayrica insalar sanki bana bakiyo gibi hissediyordum.
Yarim saat sonra varmistim iceri girdim ve biletimi orda duran uzun boylu ve takim elbise giyen adama uzatdim, beni bir masaya yonlendirdi bende oraya oturub konserin baslamasini bekledim.
Mikey $#
Mikey:hadi ama~ken-chin beni uzuyosun.
Draken:mikey birak beni!
Mikey:niye yaaa~
Koko:draken dogru diyor mikey hem birazdan konser baslayacak cobuk olsak iyi olur.
Mikey:off tamam tamam.
Kokonun beni ken chinin belinden almasi ile hemen perde arkasina gecdim digerleride ozellikle ran ve rindou cok heycanliydi bunun gibi cok fazla konserimiz olsada her zaman gergin ve heyacanli oluyoduk, perdeler acildi ve insanlar cosku ile bagiri yodu muzik baslayinca sarkiyi soylemeye basladim, birden onu gordum sap-sari saclari ile gunesi andiran, mas-mavi gozleri ise gokyuzu kadar pariltili idi.
Birden bana dogru bakmaya basladi ve ayaga kalkib pistin kenarina dogru geldi, kalbim yerinden cikacakgibi atiyodu, bana bakib gulumsedi cok guzel guluyodu.Ve ben bunlari dusunurken hala sarkiyi soyluyodum 1 saatin sonunda sarki bitmisti herkes kendi evlerine dogru dagiliyordu, oda gidecekken korumalara onu buraya getirmesini soyledim, korumalar onu yanima getirdi o ise bana anlamaz gozlerle bakiyodu.
Mikey:merhaba beni buyuk ihtimalle taniyorsundur zat-
Takemichi:hayir tanimiyorum.
Bunu soylemesiyle herkes sok oldu tabi bende 1..2 dakka falan sesizlik coktu.
Mikey:peki neden buraya geldin.
Takemichi:arkadasim istedi.
Baji:peki arkadasin nerde?
Takemichi:evde hasta yatiyo"sessizce" ins geberir.
Koko:neden gebersin ki?
Takemichi pov:lan adamin kulaklarida disleri kadar keskin.
Takemichi:bilmem acaba neden zaten eve gidince trip aticam ona kudursun hmp.
Icimden gulmek geliyodu ama ciddiyyeti bozmak istemedim kendimi gercekten zor tuttum.
Ona baktigimda ise kendisinden gurur duyuyormus gibi bir ifadesi vardi.Mikey:hey.....sen bizden korkmuyormusun.
Takemichi:.....? Neden korkayim ki sizde insansiniz bende.
.....?:hahhahahahaha
______________________________________
Burda bitiriyorum bay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●içimdeki melody●
Krótkie Opowiadaniasono manjiro çok ünlü bir şarkiciydi ve gurubu kanto manjinin ast solistiydi. takemichi ise cok guzeldi ve her ne isterse ala bilecegi bir güzelligi vardi ama o bunu kullanmiyordu ve evden pek cikmazdi bir gün arkadaşi chifuyu 'nun önerisi ile kanto...