0.7

208 17 12
                                    

Mikey#$
Takemichi:be-ben hamileyim!

Mikey:n-ne?!

Sasirmistim ayni zaman da mutlu ne edecegimi bilmiyordum soku atlatmak icin kafami iki yana sallayib takemichi ye sarildim oda bana karsilik verdi omzuma dusen islaklikla agladigini anladim geri cekilib ona baktim ve yanaklarina gelmis foz yaslarini sildim bana anlamazca bakiyodu.

Yuzume tatli ve guven verici bir gulumseme takindim sonra konusmaya basladim.

Mikey:suan beni dunyanin en mutlu erkeyi yaptin takemichi

Takemichi:ki-kizmadinmi?

Mikey:hayir tabikide kizmadim.

Takemichi:a-ama ben o ge-ge-!

Parmagimi agzina bastirarak onu susturdum.

Mikey: seni seviyorum takemichi.
Benimle evlenirmisin?

Takemichi sasirmis gorunuyordu ve mutlu gozlerinden yine yaslar tokuluyordu.

Takemichi:EVET EVET EVET SENINLE EVLENIRIM MIKEY KUN

Hemen takemichi ye sarildim ve onun dudaklarina bir busse kondurdum birlikte yataga uzandik ona sarildim oda bana gercekten cokmutluyum 1 yil once bana bu kadar mutlu olacagimi soyleseler asla inanmazdim ama simdi anliyorum ask gercektende harika bir sey seni koruyacagim takemichi bundan emin olabilirsin! Seni kesinlikle koruyavagim!

2 fun sonra

Takamichi cok guzel olmustu bem-beyaz gelinliyin icinde cok guzel gorunu yordu herkes buradaydi baji,mitsuya,ran,rindou,sanzu,vs.

Takemichi nin elini tutdum ve dugunu baslatdim.

Hakim(adini bilmiyorum simdilik dugunu bu gerceklesdirecek)

Hakim:siz sono manjiro hanagaki takemichi yi kariniz olarak kabul ediyormusunuz ?

Mikey:evet

Hakim:peki siz hanagaki takemichi sono majiroyu kocaniz olarak kabul ediyormusunuz?

Takemichi:evet

Hakim:eger buna karsi cikmak isteyenler varsa ellerini kadirsin yaksa gec olacaktir.

1-2 dakka bekledikten sonra birde bir el havaya kalkti cok sinirlenmistim kim takemichi ve benim dugunumu istemez ki?!

Takemichi afallamis bir sekilde elin sahibine bakiyor icindeki kirginlik yuzunden okunuyordu.

??:ben bu evliliyi istemiyorum.

______________________________________

Arkadaslar son iki bolum kaldi hadi eyvallag yolunuz acik olsun.

●içimdeki melody●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin