Yazar#$
Sabah ilk uyanan takemichi olur basini agridigini his etdiyinde saga doner ama hic beklemedigi bir sey vardir ki, oda, mikeyin yaninda ustu acik bir sekilde uyumasidir bir sure oyle mikeye baktiktan sonra her seyi hatirlar ve o an utancindan yerin dibine girmek ister ayaga kalkib aynaya bakar ancak gordugu izlerle yuzu kizarir gercekten ne yapacagini bilmiyordu.
.
.
.
Bir kac dakka sonra mikey uyanir ve takemichi yi yaninda gormeyince endiselenir 1,2 dakka sonra kapi acilir iceri takemichi girmisti mikeyi uyanik gorunce yuzu kizarir ve gergin hisseder elini kapidan cekerek hizla 90° derece eyilerek.Takemichi:du-dun gece olanlar icin uzur dilerim farkina varmadan fazla icmisim gercekten uzur dilerim.
Bunlarin hepsini tek nefes te soylemisti takemichi.
Takemichi hala eyilir pozisyonundayken mikey ona yaklasir ve cenisinden tutarak kaldirip kendine bakmasini saglar, takemichi ise hem korkmus hem de kabullenmisti dayak yiyecegi belli idi gozlerini sikica kapatmisti.Tam yumruk yiyecegini zannederken dudaklarinda baski hissetmesiyle gozleri fall tasi gibi acildi, ilk basda karsilik veremedi saskinligi gectikten sonra ise oda karsilik verdi bir sure oyle opustuler ayrildiklarinda bir-birlerinin gozlerine bakmaya basladilar ortaya buyuk bir sessizlik cokmustu.
1-2 dakka sonra kapinin acilmasiyla kendilerine gelen iki genc bir birlerine bakmayi kesip gozleri etrafa zillediler.
Baji:Oooooo.......siz burda ne yapiyodunuz acaba?
Takemichi:hi-hic bi siy baji-san ha-hadi eve gidelim ha-hadi.
Dedi takemichi ve bajiyi itdirerek odadan cikti ve arkasinda siritan bir mikey biraktiginin farkinda bile deildi.
.
.
.
O olayin ustunden 3 gun kecmis mikey ve takemichi o konu hakkinda agizlarini bile acmamisdilar takemichi buna kirilmis ama belli etmemeye calismisti ama sanirsa o kadarda iyi yapamamisdi mikey ona bu konu hakkinda bugun konusacaklarini soylemisti ama bir aksilik cikmis ve konusamamislardi.Takemichi kendini cok kotu hissediyor ve sabahlari kusuyor bazen ise yerinden kalkamayacak kadar yorgun hissediyordu ve ayrica damak tadi deyismisdi ama yinede hic bisiy olmamis gibi davranmaya calisiyodu cunki korkuyodu "hamile olmasindan"
______________________________________
Burda bitiriyom hadi bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●içimdeki melody●
Historia Cortasono manjiro çok ünlü bir şarkiciydi ve gurubu kanto manjinin ast solistiydi. takemichi ise cok guzeldi ve her ne isterse ala bilecegi bir güzelligi vardi ama o bunu kullanmiyordu ve evden pek cikmazdi bir gün arkadaşi chifuyu 'nun önerisi ile kanto...