het berichtje

83 9 3
                                    

''Wil je ook wat drinken?'' Vraagt Milo. Ik knik. Matthy blijf me een soort van aankijken. Ik word er ongemakkelijk van. '''Staren is onbeleefd Matt!'' Roept Raoul. Chagrijnig kijkt Matt Raoul aan. Ik voel mijn telefoon trillen, ik kijk naar het scherm. Ik zie dat Yara (vriendin) me heeft geappt. ''Hoi, zoals je al wel weet vind ik Noah leuk, ik weet dat het je ex is maar dat boeit me niet. Ook heb ik je mening niet nodig. Wel wil ik graag contact blijven houden. groetjes van mij!''  '' Wat een kutwijf is dat zeg!'' Hoor ik Milo achter  me zeggen. Ik merk dat ik een beetje traanogen heb. Snel veeg ik ze weg. Ik antwoord bewust nog niet op het berichtje. Opeens voel ik een intense woede opkomen maar ik laat het niet merken. Maar helaas, Matthy merkt mijn woede, hij loopt naar me toe en gaat op zijn hurken voor me zitten, hij legt zijn handen net boven mijn knieën. Ik kijk on me heen en zie dat iedereen weg is.. Waarom doet hij dit? ''Gaat het een beetje?" Vraagt hij. Ik kijk stug de andere kant op en zeg niks. "Kom op vertel het me." Half boos kijk ik hem aan. "Alsof ik jou ermee vertrouw!" "Je maakt alleen maar misbruik van me!" 


                                                                         -217 woorden-

Hee, daar ben ik weer! vinden jullie dit boek een beetje leuk? Ik vind het wel leuk om te schrijven btw. Nou ik ga weer verder met school joehoeee

Het Zusje Van MiloWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu