bekening 2.0 ofs

61 8 3
                                    

Hij opent zijn armen voor een knuffel. Normaal hou ik niet zo van knuffels maar voor Rob maak ik een uitzondering. Ik sla mijn armen om hem heen. Ik weet niet wat het is maar ik voel me voor het eerst veilig in een knuffel. Zijn hand strijkt over mijn rug. Opeens gaat de deur open. Ik schrik me kapot, Rob merkt dat ook. Hij laat me los om te kijken wie het is. Als ik zie wie het is kruip ik bijna in Rob. Toen Matthy te dichtbij komt springt Milo bijna op, hij pakt Matt bij zijn schouders en duwt hem naar de grond. Hij legt zijn arm zo neer dat bewegen heel veel pijn doet. "gvd laat me los Milo.." "Niet voordat ik een rede heb waarom jij dit allemaal doet Matthyas het Lam." Meld Milo. "Die krijg je vanzelf wel.." Antwoord hij. Milo duwt hem nog verder naar de grond hij schreeuwt het bijna uit van de pijn. "Zeg het!" Beveelt Milo. Matthy zucht een keer. "Als je me loslaat zeg ik het.." Milo laat hem los, Matt weet niet hoe snel hij moet opstaan. "zeg het!" Zegt Robbie. "Ik wil het wel zeggen maar het word toch niet gelooft.." Zegt Matt na een lange stilte. ""Maakt me niet uit zegt het gewoon!" Zegt Milo.

                                                                             -219 woorden-

Hee moppiess 2de deel vandaag! Ik heb gewoon niks te doen op school oke HAHAH. Oke daar vond ik mezelf ff grappig. Maar idc laat ff weten wat we in het volgende hoofdstuk willen en wat je van deze 'drama' vind haha. Nou joehoeee 

Het Zusje Van MiloWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu