'Nou euh..' Begint Matt. 'Ik heb eigenlijk geen idee.' 'O dat weet je donders goed!' Zeg ik. 'Nee Romy dat weet ik niet.' Zegt hij met diezelfde zware en dreigende stem. Weer word ik bang. Ik ga op bed zitten. De tranen prikken in mijn ogen. Robbie heeft het door en komt naast me zitten. Hij slaat een arm om me heen. Met zijn hand wrijft hij over mijn arm heen. Dan pas breek ik echt, ik huil in zijn armen. "Stil maar meisje." Sust hij me. Met waterige ogen kijk in hem aan. Dan kijk ik naar Matt. "Waarom doe je dit Matt.. Vertel het me.." Zeg ik smekend. Opeens zonder wat te zeggen draait hij zich om en loopt weg. Ik zak in elkaar en kijk Rob aan. Ik hoor Milo weggaan, gelijk gaat mijn hart sneller kloppen, ik zie zijn pupillen groter worden. Ondertussen zijn mijn tranen gestopt. Hij gaat met zijn hand door mijn haar, hij kijkt me recht in mijn ogen aan. "Mijn god Romy wat ben je mooi." Ik voel mezelf rood worden. "Jij ook Rob." Zeg ik daarom maar. Het is gemeend want hij is oprecht mooi. Ondertussen heeft mijn buik enge vlinders. Zijn hoofd komt steeds dichterbij. Hij komt met zijn lippen op die van mij! Met volle passie zoenen we elkaar.
~220 woorden~
Hee hoii we zijn er weer! Vandaag hoop ik dat er ook weer een Mabbie hoofdstuk online komt maar ik beloof niks:) Wat vinden jullie van de situatie tussen Romy en Matthy?
JE LEEST
Het Zusje Van Milo
DiversosRomy heeft haar broer al heel lang niet gezien, hij woont met zijn vrienden in een prachtige villa en dus niet thuis. Op een dag besluit Romy af te spreken met haar broer. Alles lijkt leuk totdat...