De droom

67 7 3
                                    

/Als we weer uit elkaar komen geven we een knuffel, daarna staan we op om vervolgens naar beneden te lopen. Ik zie Matthy nergens. Het boeit me ook vrij weinig. Ik ga naast Rob op de bank zitten. Hij slaat een arm om me heen. Ik raak vermoeid en val in slaap. Ik lig op zijn bed. Hij komt ook binnen, Hij kijkt me aan en ik kijk hem aan. Ik ga rechtop zitten als hij op me af komt lopen. Hij komt in kleermakerszit voor me zitten. Ik volg zijn gedrag en doe hetzelfde. Dit keurt hij niet goed en duwt me terug de kussens in. Vervolgens komt hij boven me hangen en zoent me. Hij g-. Langzaam word ik wakker van stemmen. "BRO BOEIE! ZO IETS DOE JE NIET!" Hoor ik Raoul zeggen. "Boeie ze lult het toch niet door." Hoor ik Matthy heel rustig zeggen. "Dat denk ik wel." Zegt Raoul voordat hij de kamer in komt lopen. Ik schrik van zijn ijskoude toon. Als hij Rob en mij ziet moet hij glimlachen. "Kijk Matt dit noem je nou vertrouwen." Matthy gromt wat voordat hij naar de keuken loopt. Mijn hart slaat over als ik de bestek la open hoor gaan! Raoul hoort het ook en loopt naar de keuken.

                                                                      -213 woorden-

Haiiii, we zijn weer op school met verveling dus hier is weer een hoofdstukkieeee! Ik vind dit boek echt heel leuk om te schrijven maar het is ofc nog leuker als jullie het ook leuk vinden dus laat t weten! 

Toedelsss

Het Zusje Van MiloWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu