𝐂𝐞𝐯𝐚𝐩 𝐚𝐫𝐚𝐲ı𝐬̧ı;

707 68 34
                                    



Günün ilerleyen zamanlarında evalyn, cissy, eva ve veronica bu gece olacak baskın hakkında konuşuyordu. Geçen haftadan bu yana kat ve alec ile konuşmamışlardı hainlerin ortaya çıkmasıyla aralarına uçurum girmişti. Bugün gece Evalyn'in yapacağı ziyaret tamamen kesinleştirmek içindi senelerdir yanlarına kalarak onlara zarar vermeye kalkmıştı ikiside ancak artık bunu yapamayacaklardı. Bunu düşününce bile evalyn'in başına ağrılar giriyordu bir taraftan Tom'un piyonları bir taraftan geri dönen kabusları dert olmuştu.

Tom'un piyonları yetmezmiş gibi bir de isimsiz bir mektup almıştı yer ve zaman bildiren bir mektuptu bunun tom'a ait olduğunu düşünmek doğru olmazdı fakat ya ölüm yiyenlerden biriyse Tom adına buluşmak istiyorsa. Akıl hocası newt gibi sakin hayatı olsa ne güzel olurdu sadece hayvanlarıyla ilgilenen.

"Evalyn ya sana bir şey olursa yalnız gitmesen mi" dedi cissy. Ablası gibi gördüğü evalyn'i adı anılmamasına kurban etmek istemiyordu.

"Merak etme cissy bana bir şey olmayacak ama zaten benimle eva gelecek" dedi arkadaşını yumuşatarak.

"Ölüm yiyenlerse ne yapacağız"

"Bunu ben halledeceğim bugün ders sonrası yanıma gelin bir çeşit koruma büyüsü kullanacağım"

Üç kız başını salladı geriye regulus kalıyordu onu da bulurdu reg, evalyn den uzun süre ayrı kalamadığı için ortaya çıkardı.

Etrafa bakarken gözü kardeşine ve arkadaşlarına takıldı. Lily heyecanla arkadaşı marlene'e bir şey anlatıyordu diğerleride kızıl cadıyı dinliyordu. Aralarında çapulcularda vardı içinden bir ses Lily ve James'in partner olduğuydu.

Evalyn kardeşinin mutlu olmasını sağlıyordu uzun zamandır. Tom'u kız kardeşimden uzak tutmak için kendini yem etmişti lily'e bir şey yapmaması için daha çok çalışmıştı. Kardeşi ve regulus için sınırlarını zorlardı.

Lily'nin yanına gidip ona hediyesini vermek istiyordu. Okula gelmeden önce kardeşine yakışabilecek bir elbise almıştı haftaya da etkinlik olduğu için vermek için güzel zamandı. Arkadaşlarına slyttherin ortak salonuna gidip onu beklemelerini istedi. Üç genç kız onaylayıp evalyn'den ayrıldı.

Yavaşça onların bulunduğu yere ilerledi evalyn'i ilk gören Sirius olmuştu. Arkadaşının bu kıza aşık olduğunu anlamayan kalmamıştı gryffindor binasında ancak akılsız arkadaşı buna itiraz ediyordu. Lola bile inkar etmesinden bıkmıştı hastanede kızıl cadıdan o kadar çok bahsetmişti ki Sirius, köpeğe dönüşüp James'i kovalamıştı.

"Etkinlik hakkında mı konuşuyordunuz" dedi farklı bir ses. James'ın yanında durmuş onları dinliyordu. Lily ablasının ortaya çıkmasına sevinmişti bu hafta sonu kıyafet bakmaya gidebilirlerdi.

"Evet bu hafta sonu için planlıyorduk gelmek ister misin" dedi Lily kibarca. Lola ve Marlene onaylamazca arkadaşına bakıyordu. Kızı tanımıyorlardı, slytherin öğrencileriyle takılıyordu neden yanlarına kızıl cadıyı almak istesinlerdi.

"Üzgünüm kız kardeş başka planım var"

Kolunu yanında duran Potter'ın omzuna atmıştı. Aralarında boy farkı olmadığından dolayı da absürt görünmüyordu. Evalyn, james'ın hızlı nefes alışlarını hissetti buna da gülümsedi.

"Sana hediye almıştım Lily gel benimle" dedi.

Gruptakiler anlamayınca myra konuştu "onlar kardeş kuş beyinliler evalyn, lily'nin ablası" dedi gülerek. James gözlüğünü düşürecek oldu bunca zamandır hoşlandığı kişi eski hoşlandığı kişinin ablası mıydı lily'i arkadaş gibi görüyorum diyip ablasına mı yürüyordu.

𝐒𝐩𝐚𝐫𝐤𝐬 『𝐉𝐚𝐦𝐞𝐬 𝐩𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin