Lily, arkadaşının çok ısrarı ile ablasını aramaya çıkmışlardı ders sonrası. Myra, Evalyn'in yaptığı büyülere ilgiliydi. Evalyn'in büyüleri bütün okullarda elbet duyulmuştu. Zeki bir cadının ismi kulaktan kulağa birçok dedikodu ile insanlar arasında duyuluyordu.
Ders sonrası öğrenciler orada toplandığı muhabbet ettiği büyük salon onların ilk baktıkları yerdi. Fakat evalyn ve arkadaşlarından kimse buraya uğramamıştı.
Yalnızca birkaç slytherinli öğrenciler vardı. Lily çekinerek onların yanına gitti. Öğrenciler kendi aralarında konuşurken karşılarında duran gryffindor formalı öğrenciyi görünce yüzlerini ekşittiler. Aralarından biri konuştu:
"Yolunumu şaşırdın gryffindor'lu" dedi.
Lily gerginlikle "evalyn'i arıyordum nerde olduğunu biliyor musunuz" dedi.
Oturanlardan biri kızı tanımıştı konuşacakken, az önce lily'e ters davranan kız atıldı "onun seninle ne işi olur pis bulanık" dedi.
Arkadaşı onun kolunu çekiştirip kulağına birkaç şey söyledi. Konuşan kızın yüz ifadesi komple değişmişti. Kendisini zorlayarak "ortak salona bak bulanık" diyebildi. Ordanda hızla kalkıp başka yere oturdu.
Lily kaçarcasına masadan uzaklaşarak çıkışa ilerledi. Bir yandan ağlıyordu kız ona hakaret etmiş, Bulanık demişti.
Myra kıza yetişmek için hızlı adımlarla çıktı. Öyleki arkasından gelen çapulcuları dahi görmemişti.James ders bitimi Remus zoruyla büyük salona gelmişti ve lily'nin girdiği itibaren her şeyi görmüştü. Ağlayarak çıktığını da. Arkalarından seslensede duymazlıktan geleceği için onları takip edecekti.
Lily slytherin bina kapısına ağlayarak ulaşmıştı. Zorlukla ağzını açıp şifreyi söyleyebilmişti. İçeri girdiğinde evalyn'i yine bulamamıştı ama arkadaşlarından nott ve diğerleri oradaydı. Hızlı adımlarla yanlarına varıp Evalyn'in nerede olduğunu sordu.
"Ablanı mı arıyorsun küçük cadı" dedi nott devam etti "kapıda bekle şanslı isen birazdan gelir"
Omuz silkerek yanındakine döndü. Evalyn'in kardeşi olması onların lily'e karşı kibar olacaklarını göstermezdi.
Lily kısık sesle teşekkür etti. Karşısındaki gencin duyduğundan şüpheliydi ama yinede etmişti. Binadan çıkınca büyülü merdivenlerden aşağı inmişti. Myra arkadaşını merdiven önünde bekliyordu.
"Öğrendin mi"
"Şanslı isek birazdan burada olurlar Myra" dedi.
Göz yaşlarını silmeye başladı ablasının onu güçsüz görmesini istemiyordu. Fakat ablasından önce yanlarına gelen çapulculardı.
James lily'nin yanına geldi "Lily-çiçeğim iyi misin" dedi.
"Seni ilgilendirmez Potter git başımdan"
"Lily izin ver yardım edelim" dedi James. Potter sadece evans'a kibardı yoksa bir çapulcunun anlayabileceği tek şey eğlenmekti. Lily alışıktı, James ona sonsuz güvenen kişilerden biriydi. Myra onun yerine konuştu "James birkaç slytherin-" sözü yarıda kaldı.
"Bizi kahramanına mı şikayet ediyorsun bulanık" dedi aralarından biri. Belli ki kız lily'nin, Evalyn'in kız kardeşi olmasına inanmamıştı. Kız safkan ailelerinden birinin kızıydı. Senelerdir Evalyn'in yakınında olmak için kaç mektup göndermişti ve kabul edilmemişti. Evalyn okula geldiğinde de onun için uğraşmıştı ama ne fayda. Sonrasında kardeşiyim diyen kız çıkmıştı. O gryffindor'lu kızılın, Evalyn'in kardeşi olmasına inanmıyordu. Soy adları, fiziksel özellikleri benzesede. Eğer evalyn onu kabul ederse Lily için kötü günler bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐩𝐚𝐫𝐤𝐬 『𝐉𝐚𝐦𝐞𝐬 𝐩𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫』
FanficMuggle mahallesinde üç kardeş dünyaya geldi. İkisi 'ucube' denilen kişilerden oldu diğeri ise hiçbir kırıntı göstermedi. Fakat iki kardeşinde farkları vardı. Evalyn'in kardeşinden yedi yaş büyük olması onu daha farklı kılmıştı. Lily zekiydi, güzeldi...