1.Bölüm

107 4 0
                                    

1.BOLUM
Ben Ada lise son ögrencisiyim. Malum üniversite sınavına gireceğim, son senem. Uzun bir tatil arasından sonra okullar başladı. O kadar arkadaşı olan bir insan olmadım hiçbir zaman. Vakit geçirmelik takılmalık çevrem oldu genelde. Erkeklerle aram hiç iyi olmadı. Öyle eline hiç erkek eli değmemiş ilklerini yeni yaşayacak bir kizda değilim. Sevgilim olmadı diyemem. Bu sene nasıl geçecek merak ediyorum. Hem hareketli olacak hemde ders dolu bir yıl olacağını düşünüyorum.
- Okulun ilk günü bahçede sıra vardı herzamanki gibi. Müdürün o meşhur konusması ve ben yine geç kaldım. Dikkat çekmemek için sırama geçtim. Bizim kızlar (okul bitince adlarını unutacağım) gene dedikodu peşindeydi. Kim kiminle ne yapıyor. Beni görünce üstüme atlayan bir ordu.. Yüzüme tebessümümü koyup hepsini öptüm. Aslında hiç sevmem vıcık vıcık. Yazın görüştüğüm kızlar okul açılınca yıllarca görüşmemiş gibi çığlık çığlığa tepiniyorlar. Okul gene kontrolle başladi. Müdür yardımcıları kapıda makyaj kıyafet vs. kontrol ettiler. Ben eyelinirsiz disari çıkamam alışkanlık tabi beni de kenara çektiler. Zorla silmek zorunda kalıp gözlerim makyajı varken ağlayan kızlara döndü. Öyle böyle girdim sınıfa. Herkes aynı değişen bir şey olmaması kafamı Sıraya koyup uyumama sebep oldu. Uyandığımda kızlar başımda bizim sınıftan bir kızı çekiştiriyorlardı. Kızla bir muhabbetim olmadı tanımıyorum da. Adının Ela olduğunu biliyorum sadece. Kötü bir kıza benzemiyor. Adı gibi ela gözleri var. Şirin bir kız. Sanırım bakışları rahatsız ediyor kızları. Kafamı kaldırıp:
"Ne laf yapıyorsunuz kıza bir şey mi yaptı size?" dedim. Adı lazım değil bir kız arkadaşım:
"Sevgilisi barda şarkı söylüyormuş kıza şarki bile yazmış" dedi.
"Ee bunda sorun ne?" insanların hayatlarına yorum yapan ve karışan insanlar sinirimi bozar herzaman.
"Senle de hiçbir şey konuşulmuyor" dedi bir başka kız arkadaşım. Adını hatırlamıyorum ama sorarsam ayıp olur değil mi?
"Her neyse asıl konuya gelin uykum var"
"Bizde o bara gitmeyi düşünüyoruz" dediler hep birlikte.
"Ben gelmiyorum. Sırf bir kızın sevgilisi ona şarkı söyledi diye gelecek değilim" sonuçta şarkıyı ona yazmış söylemiş.
"Sen gelmezsen olmaz ama yaa" şu ya diyen ağzına patlatmak hissimi bastırıp tebessüm ettim ve "neyse anneme sorarım ama izin vermez siz ümitlenmeyin "
"Handan teyze bize izin verir ya" damarıma basıyor kız gene mi ya. "Tamam sorun siz sanmıyorum sizi kırmamış olurum en azından" hepsi aynı anda nasıl gülebiliyor anlamıyorum. Ders zili çaldı ben gene kafamı sıraya koyup uykuma devam ettim. Çıkışta kızlarda peşime takildi. Amaçlari şirin gözüküp annemin kalbini fethetmek. Annem hepsinin nasıl olduğunu çoktan çözmüştü halbuki. Hatta bir ara "bu kizlar cici kizlar gibi niye ortalarda geziniyorlar" demişti. Karakterim kime çekmiş çok belli. Bizim eve gelince beni arkada bırakıp annemin dibinde biten kızlar gene şirinliklerini konuşturup annemi ikna etmeye çalıştılar.
"Yok kızım Ada ile temizlik yapıcaz biz" "Handan teyzecim bugun degil zaten yarin aksam gidicez"
"Yarın akşama kadar bitmez işte temizlikte" annem ya nasılda seviyorum ama temizliği hiçbir zaman sevmedim. Cidden temizlik yaptırır mı bana?
"Anne ne temizliği bu?"
"Bahar temizliği Ada" evett burda geri bas Adacık yoksa camdan başlayıp bütün ev çamaşır suyu kokona kadar bu iş bitmez. Hemen döndüm tabi
"Anne gitsem nolur hem çok sevdiğim bir grup çıkacak lütfen lütfen lütfen."
"Hayır dedim Ada"
"Anne söz hiçbir şey içmeyeceğim en fazla 2 saat durup geleceğim" "Babana ne diyeceğim kızım?"
"Ada evden kaçtı de şaka şaka arkadaşlarıyla ders çalışıyor dersin zaten babam geç geliyor o gelmeden evde olurum."
"Düşüneceğim bunu" annem düşünüyorum derse oldu bu iş. Kızlara göz kırpıp yolcu ettim onların dedikodusunu evde de çekecek değilim sonuçta. Annemin yanına gidip
"Anne cidden temizlik mi yapacağız?"
"Temizliğin şakacası olur mu kızım?"
"Lütfen benim odama girmeyelim" çok dağınık bir kızım annem odamı topladıktan sonra dağıtırsam 2 gün söylenir. Ben dağınıklığa alışmışım tabi.
"Asıl evi pis yapan senin odan" "Bende mi pisim yani?"
"Evet pasaklısın tekisin" bu sözden sonra odama gidip gene uyudum. He bu arada uykuyu çok severim. İnsanlar boş vakitlerinde gezerler ben uyurum. 2 saat boyunca uyumuşum. Uyandığımda babam gelmişti. Yanına gidip yanaklarından öpüp göbeğine yattım. Saçlarımı okşamaya başladı yapma şunu be babacığım. Saçım okşanınca uyurum da ben. Babamla muhabbet etmedim fazla ağzıma bir şeyler tıkıp tekrar uykuya biraktim kendimi. Yarın bakalım artık kimmiş Ela'nın sevgilisi. Heyecanla olmasada yarını bekliyorum.

Kalpten KalbeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin