5

116 8 0
                                    

Wolfs pov
he jongens ik ga maar weer eens naar huis toe want eef is alleen thuis. Als ik bij de ponti aankom staat de deur open ik ren gelijk naar binnen het enige wat ik zie is een brief op tafel met een mes erdoorheen. Fuck Fuck Fuck riep ik keihard. Toen ik het briefje pakte las ik het rustig en geconcentreerd.
Hey floris ik ben even een weekje weg je hoeft je geen zorgen te maken.
Er word goed voor me gezorgd. Leg jij dit uit aan meschels?
Pas je goed op jezelf?
Ookal ben ik er niet?
Neem niet te veel wiskie .
Trouwens vraag of fleur langs komt.
Volgende week zie je me weer.
O ja ik hou van je hihi.
Een zaak met mij is natuurlijk leuker.
Roep het van je hoofd af.
Dag wolfs.

Wat een maffe zinnen echt niet iets voor Eva. Als ik de brief vaak heb doorgelezen weet ik het nog steeds niet wat ze er nou mee wil bekijken. Toen ik mijn tanden ging poetsen lag ik de brief nog eens, ik snapte het niet vooral de zin roep het van je hoofd af snapte ik niet. Het is een hind weet ik wel maar ik zie hem niet. Als ik naar bed ga doe ik rustig mijn kleding uit en kijk nogmaals naar de brief als ik net lig spring ik weer overeind ik zie het roep het van je hoofd af de hoofdletters.
H E L P O N T V O E R D.
wat is Eva toch slim om dat in zo'n brief te zetten. Morgen ga ik er gelijk mee maar mechels. Zo val ik in slaap.
Eva pov
Ik zou toch ooit los moeten komen. Ik probeer mijn benen te bewegen maar ik val om. Au Fijn! zeg ik hardop. Opeens gaat de deur open. Daar staat mijn vader. Dat kan er ook nog wel bij denk ik. Eva wat ben jij nou aan het doen?! Uhhh....niks zeg ik zacht. Nou daar lijkt het niet op hoor. Wacht ik zet je recht op. Toen ik recht op zat vroeg mijn vader ineens wat ging je nou doen Eva? Ik wilde los want het zit nogal strak als die touwen en die duct tape. Ja dat is niet mijn probleem zei hij boos. Nou dan niet he! Wat zei zeg je daar?! Niks,
goed zo meisje zei hij met een stomme grijns op z'n gezicht. Ik moet naar de wc, en ik is heb honger en dorst zeurde ik. Dank je dat mij dat boeit? Ja! En waarom denk je dat dan Eva? Omd à t ik je dochter ben! ineens voel ik pijn heel veel pijn hij sloeg me keihard in mijn gezicht. Jij krijgt helemaal niks ja helemaal niks je zoekt het maar uit. Ik wilde niet eens dat jij geboren werd ja! Je was een ongeluk ONGELUK!!!!! Met een klap zwaaide de deur dicht. Een ongeluk? Nee het kan niet waar zijn. Mama zei dat ik geen ongeluk was denk ik bij mezelf.

kijk uit!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu