1

286 7 0
                                    

Eva pov
Het is zo saai hier he vakantie pff moet er niet aan denken het is gewoin niet te doen zonder floris. Al gewoon drie weken heb ik hem niet gezien dat is veel te lang voor mij ik wil wel afspreken met hem maqr of hij dat wil. Ik vind het ook eng om te vragen maar vandaqg doe ik het.
Mama?? Mag ik naar Floris toe ik verveel me zo! Zuurder ik naar mijn moeder. Maar eef het is al 6 uur. Ja maar dan kan ik misschien bij Floris eten? Oké dan ik bel wel even naar de moeder van Floris of dat mag! Riep mijn moeder naar boven. O ja ik ben Eva van dongen ik ben 13 jaar mijn beste vriend heet Floris hij is 15 en super leuk, eigenlijk meer dan leuk maar dadelijk vind hij mij niks en is onze vriendschap over. Mijn vader is een sukkel hij is weggegaan toen ik geboren werd omdat hij me onzin vind zei mijn moeder. Ik heb hem ooit eens gezien op mijn verjaardag toen wilde ik dat hij kwam omdat het mijn vader is maar toen had hij mij en mijn moeder bedrijgd en toen weer weg gegaan daarna heb ik hem nooit meer gezien. Eef? Hoorde ik mijn moeder weer roepen. Jaah mam? Je mag naar Floris maar dan moet je eerst zelf vragen of Floris dat wil oke? ja mam doe ik riep ik terug.
Floris pov
*tring* hey Eva. Hoi Floris hoorde ik Eva aan de andere kant van de lijn. Ik weet niet of je het leuk vind maar heb je zin om samen een film bij jou te kijken en dan bij jou eten? Uuhhh..... Ja leuk Eef! Kom maar gelijk leuk! Oké Doei flo.
Doei. Ik ben trouwens Floris wolfs ik ben 15 jaar mijn beste vriendin heet Eva! Zij is echt super aardig. En het is altijd zo schattig als ze me flo noemt. Eigenlijk vind ik haar meer dan leuk maar dat wil ik niet want dadelijk vind ze mij niet leuk en is onze vriendschap voorbij.
Eva pov
Doei mam.. ben bij Floris.
Ik hoor al niet meer want ik heb de deur dicht geslagen. Ik ren naar het huis van Floris. Als ik daar aankom staat hij al buiten te zwaaien naar me zo schattig als hij dat doet. Hey Eva riep hij al naar me. O Floris dat is al lang geleden zeg blij je weer te zien zeg ik snel. Nou eef dat waren maar drie weken hah! Zegt hij lachend. Kom we gaan naar binnen zegt hij lief. Binnen krijg ik een knuffel van zijn moeder en een kop chocolade melk. Ik heb al een film klaar gezet eef ik weet niet of je hem leuk vind maar ja. Welke is het? Dat is nog een verassing! Nou flo hah dat is gemeen zeg ik tegen hem.
Als we op de bank zitten met een kop chocolade melk en chips kijken we de film. Om 11 uur denk ik maar weer eens te gaan opstappen. Nou Floris het was gezellig ik geef hem een kus op zn wang en loop naar de deur, ik zeg zijn moeder gedag en ga weer weg.

kijk uit!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu