TANITIM

73 4 0
                                    

Aslinda hikayeye nasil baslayayim diye cok dusundum . Yalan soylemeye gerek yok pek fazla dusunmedim . Diger yazarlar gibi 'sizi cok seviyorum','öpüyorum','asklarim' kesinlikle demem . Cunku sizleri tanimiyorum. nasıl birisin ? Kimsin ? Ahhhh ön yargılı insanlar. Nefret edilecek tipli Varlıklar.

Ama eminim bölumler ilerledikce -ins cnmm - sizleri birer kardes bazende ilham perilerim olacaginiza inaniyorum.

Yazmakta zorlandigim konular olursa sizlere sormaktan çekinmem . Bu hikayeyi yazma amacim -1 saat icinde yazmis olmama ragmen - iyi seyler cikmis olacagina inaniyorum. Cokta soguk biri degilim ama yeri geldiginde fazla soguk kanli olabiliyorum .

Hikayeme bi karakter dusunmedim . Hayal gucunuzu.kisitlamak istemiyorum. Sonucta sevmediginiz kisiler anti oldugunuz ya da beklemediginiz kisiler cikabilir . Hayatta bi cok seye kisitlama konulmusken istemedigin seylerin yapilmasi gerekiyorken -okul gibi- bu da sizin dusunceniz .

Kesinlikle hikayeme hakaret yada karakterlerime hakaret etmek yok. Aninda sikayet ederim. Dermişim şaka şaka şikayet falan etmem ama sizde ananıza bacınıza dövülmüş gibi gelipte hakaret etmeyin please. kitabim her ne kadar tutulsa bile yayinlamayi dusunmuyorum .

Kitabimin adina gelince adi bazilariniza tuhaf gelebilir...

Stabil kelimesinin sozluk anlami saglam dayanikli sabit ve degismeyen anlamina geliyor . Bu kelimeden yola cikarak wattpad hikayesi yazmaya calistim lütfen bir bölümü beğenmeyipte ön yargılı davranmayın biraz okuyun. Sevmediğiniz yerler olursa yorum yapın 1. Bolumde gorusmek uzere . Okumaya devam....

stabilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin