Sen benim yolumun tek şeridisin.Olmaması gereken şeylerin başlangıcisin. Peki ya şimdi ? Çok sevdiğim biri uğruna bütün hayatını mahvedebilirmisin? Yada hayatına yanımdaki gibi sadist birine ne kadar güvenebilirsin ?
Sessizce ilerliyoduk siyah yolu süsleyen sessizliğin zirvesindeydik. Korkuyormuydum peki ? Evet hemde delicesine. Bana seslenmesiyle irkildim.
"Bu Sessizliği gece de devam ettiriceksen seninle işimiz var guzelim. " dedi ve muzipce sırıttı. Sessiz kalmayi tercih ettim . Ama sadece bir yere kadar .Uzun bi sessizliğin ardından bordo bi evin önünde durduk.
Aşağı indiğini görünce harekete geçtim kapıyı açtım ve dışarı çıktım
Soğuk hava yüzümde dalgalar çizerken o çoktan evin kapısını açmıştı.
Yavaşça ona doğru ilerledim ve aklıma gelen ilk soruyu sordum .
"Kacsam yakalayabilir misin ?" Dedikten sonra tiz bi kahkaha attı.
"Burdan koşsan ormanliga gidersin buraya ilk defa gelen biri için ormanlık alan hiç güvenli değil . Hadi ormanliga çıktın diyelim ki imkansız karşına bi yol çıkıyo o yoldan hiç araba gecmiyo insan yok ve 2 km sonrası çıkmaz sokak ."
Kacisimi imkansız olduğunu belirledikten sonra eliyle kapıdan geçmemi işaret etti.ve içeri geçtim . Daha doğrusu geçtik . "
Beni aniden duvara carpti ona 'ne yapıyorsun sen ? 'bakışı attım o da bana cevap verme zahmetine katlanmadi ve dudaklarimizi buluşturdu. Yumuşak ama şu anda bir o kadarda sert dudakları dudaklarımı esir alıyordu. Her bir hücremde Karanlığı hissederken Karşılık vermemek için direniyodum ama bu çok zordu. Beni o kadar sert öpüyoduki birden dudagimi ısırdı. Isırdı delmiyim çekti kopardı hayvan. Ağzıma mayhos kan tadı gelince başım dönmeye başladı .
Birden ellerimi onun boynuna dolayınca sorgulayici bakışları üzerimde hissediyodum.
"K-kan tutuyo. "
Normalde sevdiğim biriyle bu anı yaşıyor olsam kan tutuyo demek biraz saçma olurda hatta çok saçma kan tutsada söylemezdim. Bana yavaşça yaklaştı ve birden dudagimin emmeye başladı. Dudagimin mosmor olduğuna yemin edebilirim. Bir şey dememe izin vermeden kucağına alıp beni odaya götürdü. Yatağın üzerine atıp üstüme çıktı. Valla midem bulanıyo kusucam tutun beni ilk defa öpüşüyorsanız heleki böyle öpüşüyorsanız tescilli orospu olsanız bile mideniz bulanır valla ben imanlı gırl olduğum için orospu balam değilim. Cirpinip "Bırak beni !"Desemde onun bana dediği tek şey
"Kapa ceneni ve beni öp " oldu. Ona istediği her şeyi vericem. Ama acı çektirerek. Hiç Bişey kolay olmıycak. Kendime güvenircesine yüzüne yaklaştım. Şu an korkuyor ama belli etmiyordum. Sanırım yani inşallah belli etmem.
"İstediğin buysa olucak " değip dudaklarına yapıştım. Kendimden bir kere daha nefret ettim. Öpüşmemiz iyice derinleşince dudaklarımızı ayırdı.
"Çok yanlış kişiyle uğraşıyorsun. Ben istersem olur Hiç bir şeye karar veremezsin. O yüzden şimdi şansını zorlamadan ve bu Söylediklerimi idrak edene kadar seni aşağıda bekliyorum"
Ben afallamışken o çoktan aşağı inmişti. Lanet olsun bir şeyi başaramadım. Her şeyi mahvettim şimdi olacaklara katlan bakalım !!!!