S _ 4

32 3 0
                                    

Yazar'dan " Haberin bile yokken sevmeye devam edeceğim seni. " ( Yakinda değil 5 , 10 bölüm sonra göreceğiniz bir söz. )

Bir hısimla etrafıma bakinirker daha doğrusu emre ve asya 'yı ararken konsantrasyonumu bozan yanımda yiyisen içeride sinirle bana doğru gelen çocuk şu an daha fazla sinirliydi. Bu yanındaki kıza acidigim gerçeğini değiştirmiyor.

Saatler ilerledikçe duman daha fazla çıkıyordu. Benim astimim var gelemem böyle ortamlara dememe kalmadan oksurmem ve yanimdakilerin bana tip tip bakmasına yol açmam saniyelerimi aldı.

Halinden rahatsız olmuş kız bana dönüp

" Defol burdan! Ayailgimin altında kalmadan sıktır git şuradan! "

"Immm şeeyy pardon yani"

Ben ne diyeceğimi düşünürken farkında olmadan arkamdaki çöp tenekesine çarpıp tenekenin sessiz yolda yuvarlanip gelen arabaya çarpmasiyla opusenler opusmesini kesip bana bakmaya başlamışlardı Göz ucuyla etrafa baktığımda sadece opusenler değil yolun karşı tarafindakiler, bardan çıkanlar ve yanında bana sinirle bakan iki çift göz bana sinirle bakıyordu.

Sessizliği bozan asyanin bana gösterdiği o çocuk oldu.

" Isimi böldugune göre çok heveslisin"diyip bana pis pis bakışlar atmaya başlamıştı. Bu arada herkes bizi izliyordu.

" Anlamıyorum. " dediğimde kucagindaki kızı bırakıp - ki zaten sabahtan veri kucağında - neye uğradığımi anlamadan bi elin kolumu kavradigini hissettim. Tabii ki de bu o çocuktu bunun adı ne?

Ben bunu kendime aşık etmeyecek miydim? Ama ben bunu istemiyorum. Ama eger yapmazsam küçük kardeşim zarar görebilir hele bi zarar görsün o adamın sülalesi öperim. Ama bunu yapmam gerek ama istemiyorum ama su an bana tip tip bakıyor ama elbisem çok rahatsız ama baban böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? Ne diyom lan ben belkide karşımdaki çocuk benim ölüm fermanimi yazacak kişi olur. Ne olursa olsun bunu yapmalıyım. Ben bunun için burdayım.

Kolumu kurtarmaya çalışırken benden bayagi uzun ki ben 1 70 im. Ama sadece çekmeye çalışıyordum. Ki milim bile oynamadi.

" Ne yapıyorsun sen? "

" Sence? "

" Ne biliyim LAN anlasam sormam "

" O lan kelimesini götune sokmadan daha doğrusu erkenden bu işi yapmadan sesini kes. " demişti sinirliydi yine her zaman olduğu gibi. Erkenden derken.!.!.!

" Kendine cok güvenldigin o şey Sperm, erkeklik organı, cuk une her ne diyorsa-"

" Yaşın tuttuğunda söylerim küçük .Merak etme bir gün sana da gösteririm. sanslisin ben bu iyiliği kimseye yapmam"

" Orospunun evladı. Göt gibi kaldım ortada " Hayır hayır Hayır!! Bunu sesli söylemiş olamammmmm...!!!

" Merak etme, fark ettim de götun yüzün kadar güzel değil. " Dediğinde Cehennemin ilk katında yanmaya hazırlanan bi Yüzüm olduğuna emindim.

Yeter çok sıkıldım dememe kalmadan kolumdan tutup beni arabaya bindirmesi ve önüme eğilip kemerimi baglamasi saniyelerini aldı. Nefesim kesildi. Yüzünde yeni çıkmış olan sakallarina içim de hiç dokunma hissi uyanmıyordu her okuduğum kitapta dokunma hissi uyanıyordu arkadaş ne bu kadar abartılacak sonuçta sakal lan töbe töbe dokunma suratima bakıp dudaklarima iyice yaklaştı ve

" Beni arzuladığıni biliyorum ama eve kadar bekle UFAKLIK "

Eve kadar derken? Neyden bahsediyo lan bu? Yoksa...




stabilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin