Prológus

391 8 0
                                    

Eleonóra Róza Holmes vagyok. Nemsokára vége a nyárnak. Szerencsére én azok a diákok közé tartozom akik a nagyhírű Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolába járhatok így nem is tölt el akkora keserűség a "mindjárt itt az iskola" mondat hallatán. Az idei nyaramat egy a családomhoz közel álló családnál töltöttem mégpedig a Malfoyéknál a Malfoy kúriában. Szó szerint a nyaram rosszabb volt ezáltal mint egy teljes óra Perselusszal. Félre ne értsék nem rossz család tényleg csak hát túl komolyak. Meg arrogánsak és kissé nagyon magasra tartják magukat a vér miatt de amúgy tudnak néha, nagyon ritkán, havonta max egyszer kedvesek lenni. Ó jajj mit szépítem én itt a helyzetet. Az igazság az az hogy elképesztően rossz család. Lucius egy tipikus arrogáns "hú de nagy rangom van" típusú ember. A fia Draco meg mióta a Roxfortba járunk egyre jobban változik meg és egyre jobban távolodik el tőlem pedig régen legjobb barátok voltunk. Talán harmadik év közepe óta olyan "ki vagyok? mi vagyok?" személyeséget vett fel. És a nyáron szinte csak Harry Potterről tudott beszélni meg hogy ő félvér meg hogy mekkora egy hazug na meg ilyen és ehhez hasonlók. Most lesz az ötödik évünk a Roxforban. Ma megyek el Dracoval a sulira a könyveket megvásárolni. Átkozom a percet mikor azt mondtam anno anyumnak hogy nem rossz srác ez a Draco és szívesen barátkoznék vele. Na de ha ennyire nem szeretem őt se az apját akkor "mért töltöttem náluk a nyarat?" merülhet fel egyekben a kérdés. Őszintén azért mert a szüleim is nagy emberek é szinte ugyan olyan rangon vannak mint Draco szülei de nekik most a nyáron egy munka miatt semmi idejük nemvolt ezért azt mondták hogy inkább jöjjek Malfoyékhoz mert ők figyelnek majd rám. Szóval nem saját akaratból. Ebéd után indulunk Dracoval vásárolni. Magyarul még ki kell bírni egy ebédelést a Malfoy család többi tagjával. Bár mondjuk Narcissa még tűrhető csak nagyon védelmező de ugye a család két hím nemű tagja.. huhh na tőlük falra tudnék mászni...

Harry Potter kiszemeltje? ff.Where stories live. Discover now