3. Fejezet

266 5 0
                                    

A Roxfort étkezőjében a sok diák beszélgetése amik ütik egymást elég hangos volt. A tál csörömpölés, a nevetgélés és a sok boldog mosoly mindent felülmúlt. Végre itthon vagyok. A vacsora a Roxfortban mindig jó volt ahogy a reggeli és a ebéd is. Mégis vacsoránál volt a legnagyobb a hangzavar. Mindenki egyben van. Ilyenkor meséli el a másiknak hogy mi történt aznap vele. És a tanáraink is ilyenkor voltak a legengedékenyebbek. Megkaptuk a holnapi órarendünk majd miközben ezt nézegettem tömtem magamba az áfonyát. Viszont mikor megláttam hogy a holnapi első óránk repülés tan félre nyeltem. Mindenki kapkodva kezdett segíteni. Mikor valahogy megoldottuk hogy ne fuldokoljak megkérdezte kedves legjobb  barátom hogy mi a Merlin történt? 

-Csak félre nyeltem. -mondtam egy kis mosollyal. 

-Mitől? Az ember nagyon ritkán nyel félre a semmitől, -kérdezte Mione.

-Fogalmam sincs. -feleltem most már kínos vigyorral. 

Neville amint meglátta a kezemben a órarendet le esett neki a dolog. Kedves mosollyal megsimogatta a hátam. Fel ált majd félre hívott én meg persze mentem mivel biztos hogy ezzel kapcsolatban akar valamit mondani. Félre mentünk majd megkérdezte hogy ez e baj én pedig csak bólogattam.


Harry Potter szemszögéből


Mikor Róza félre nyelt mindenki nagyon meg ilyet. Ő csak annyit mondott hogy nem tudja hogy mi történhetett ami miatt félre nyelt de ahogy Nevillen láttam ő tudja az igazságot. Mikor félre hívta elképesztő féltékenység kerített hatalmába. Ron és Hermione egyből felém néztek hogy lássák a reakcióm. Mikor ezt az ikrek és Ginny is észre vette George megszólalt.

-Még mindig tetszik? -kérdezte meg mire csak sóhajtottam.

-Hány éve is? 2 vagy már van 3? -kérdezte Fred.

-Pontosan 2 és fél. -mondtam halkan.

-El kéne felejtened szerintem. Vagy ha azt nem is de lépned kéne felé mert így sose lesz semmi köztetek. -mondta Ron.

-Ron most őszintén kérdezem. Hogy hogyha a bátyáid főleg Fred folyton flörtöl vele? -kérdeztem kissé dühös hangon.

-Boccs Harry. Le állunk a dologgal. De csak poén az egész nálunk. -vágták rá egyszerre az ikrek mire csak bólintottam.

-Nem akarlak még jobban elszomorítani de szerintem semmi esélyed. Mármint csak gondolj bele. Ő híres és aranyvérű. Meg ott van Draco is. Ja és nagyon sok srácnak tetszik itt a Roxfortban és ha nem is próbálsz közeledni felé sose leszel még jóba sem vele nem hogy olyan kapcsolatban. -mondta Ginny.

-Kösz. Ezzel most feldobtad a kedvem és véletlen sem az ellenkezője amit úgy állítólag nem akartál. -mondtam szem forgatva.

-Mivel szomorítottak el Potter? -kérdezte az ismerős bársonyos hang. 

-Édes mindegy. -feleltem mire Róza az ikrekre majd Ronra és Mionéra aztán Ginnyre nézett.

-Senki nem mondja el? -kérdezett azért rá.

-Szegény Harrynek szerelmi csalódása van. Nem figyel fel rá a kiválasztott lány. -mondta vicceskedve Fred mire Róza nevetni kezdett. Ó ezért a mosolyért és nevetésért ölni tudnék hogy miattam tegye.

Harry Potter kiszemeltje? ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora