2. Fejezet

264 9 0
                                    

A Malfoy rezidencia már korán pontosabban reggel 6 órakkor már nyüzsgött a Roxfort első napja miatt. Én is korán keltem mivel meg kellet csinálnom a hajam fel kellett öltöznöm meg még sok más. Reggelizés nélkül nem engedtek el Draco szülei minket ezért a reggeli rutinom után le mentem reggelizni. Mint mindig ez is a manójuk munkája volt. Majd miután Draco végzett az apjával elvonult beszélni még pár percet. Én csak Narcissara néztem aki megvonta a vállát. Mikorra vissza ért Draco már kész voltam teljesen. Narcissa bíztató mosollyal míg Lucius egy "Sok sikert! És ne feledd a véred"-del indított minket útra a vonathoz ahova tulajdonképpen oda hopponáltunk. A Roxfort expresznél álltunk. Mai napig nem hiszem el hogy ide járhatok. A családom elég neves. És a TOP 3 tiszta azaz aranyvérű családhoz tartozunk. A top 2 vagy top 3 vagyunk mi. Ezt senki csak a drága Merlin tudja. Malfoyék is ugyan ez. Velük versenyzünk a második helyért. Azaz mi nem versenyzünk érte hanem ők. De attól jóba vagyunk velük. Érdekes az biztos. A gondolataimból Afro rángatott ki. 

-Róza kisasszony. Nem megy fel a vonatra? -kérdezte mire csak bólogatni kezdtem. 


A cuccaimmal a kezembe mentem fel a vonatra. Pár fülkével az első után láttam hogy bent ül Ron, Harry, Mione, Neville, és a két iker. Csak beköszönés gyanánt ki nyitottam anfülke ajtaját majd mindannyian rám néztek. 

-Nézzétek csak ki van itt? Miss Holmes kisasszony? -kuncogott George.

-Sziasztok! Csak jöttem be köszönni nektek. -kuncogtam.

-Nem kell a duma. Tudjuk hogy miattam vagy itt. -vágta rá Fred mire csak megráztam a fejem figyelmen kívül hagyva őt. 

-Van még hely. Ülj le nyugodtan. -mondta Hermione.

-Nem köszönöm. Gondolom jön még Ginny és nem akarom elvenni a helyét. Be ülök Dracoékhoz. -sóhajtottam egyet.

-Hé az ölembe mindig van neked hely! -vágta rá Fred mire kissé elvörösödtem de erre ki nem?

-Kösz nem terhelném a lábad. -mondtam majd Afro kicsit kuncogott majd a kezét a szájára csapta és mindenki rá nézett.

-Afro nagyon sajnálja kisasszony. -mondta sajnálkozva mire kuncogtam.

-Afro megbeszéltük már! Semmi baj! -mondtam neki majd vissza néztem a többiekre.

-Neked egy manód van bagoly vagy macska esetleg varangy vagy patkány helyett? -kérdezte Ron csodálkozva.

-Igen... -mondtam de szinte már kérdésnek tűnt. 

-Ez nagyon király! Srácok ti meg tudtátok és nem szoltatok? -kérdezte felháborodva mire én meg Afro kuncogtunk.

-Ülj már le! Fáj látni hogy állsz! -mondta Neville mire megvontam a vállam majd le ültem Afro meg ugyan ott állt ahol eddig. -Te is Afro. -folytatta mire Afro rám nézett engedélyre várva mire csak bólintottam és mellém huppant.

Az út nagy részén beszélgettünk míg nem észre vettem hogy Harry nagyon halk most pedig ő állítólag nem az az ember aki béka alá rejti hogy mit gondol. Rá néztem és láttam hogy rám bámul. Mikor észre vette hogy észre vettem nem kapta el a fejét és egy elég hosszú szemkontaktust létesítettünk. Nagyon szépek a szemei az tuti Ebből a transzból Ron szakított ki egy kérdéssel.

-Szerinted Eleonora? Te mit gondolsz erről? Harry? Ti nem fűztetek hozzá még semmit. -mondta mire csak hülye fejjel néztem rád mimre Afro megszólal.

-Arról van szó hogy nem igazán bánnák ha Draco úrfi eltűnne. -súgta oda.

-Ja hát tulajdon képen én sem bánnám. Olyan nagyra teszi magát. És elég elítélő személyiség. -feleltem.

-Pontosan! -felelte Harry.

-De egy olyan lány mint te akinek van neve és.. -kezdett bele Ron de George bele dumált.

-Ronald! Mindenkinek van neve! -mondta mire én Hermione meg Ron kuncogtunk egy keveset.

-Ez tény George. De Ron arra gondolt hogy híres és hogy van hírneve és mindenki ismeri. Szóval most az egyszer valamiben igazat mondott Ron. -magyarázta meg a dolgot Mione.

-Szóval egy olyan lány akinek van hírneve -nyomta meg Ron a "hírneve" szót. -és Dracoval barátkozik. Az miért van most itt velünk és főképp miért nincs a híres és gazdag barátaival. -fejezte be a kérdését Ron.

-Ha szeretnétek elmehetek. -mondtam először is majd folytattam. -Régen nagyon jóba voltam Dracoval csak megváltozott és azóta távolodik tőlem egyre jobban. Azért vagyok veletek mert ti vagytok a barátaim. Azaz én úgy gondolom. És nincsenek se gazdag se híres barátaim. -mondtam végig.

-Draco? -kérdezte Neville.

-Ő egy önző seggfej akinek csak a vér számít. És amúgy se híres szerintem. Magam se tartom híresnek attól hogy tudják hogy ki vagyok. Én nem a Arany vérű varázslókat nevezném híresnek. És nem is őket tartom gazdagnak. -feleltem. 

-Akkor kit tartasz híresnek? -kérdezte Fred. 

-Harry Pottert. -mondtam ki egyszerűen mire tágra nyílt a szeme.

-Miért is? -kérdezte az előbb említett fiú.

-Vajon? Megmentetted a Varázsvilágot. Te vagy Harry Potter a fiú aki túlélte! -magyaráztam mire Mione csak bólogatott.

-Igaza van! -mondta Hermione.

-Aha.. akkor téged nem érdekel hogy én Weasley patkány vagyok Hermione ahogy Draco mondja Sárvérű Harry Félvér? -kérdezte Ron kíváncsi szemmel. 

-Nem. Nem tud érdekelni. És amúgy se Harmione vagy Harry tehet róla hogy nem aranyvérű. Te meg Ron ne mondj ilyet. A szüleim ismerik a szüleid és csak jókat tud mondani a Weasleyekről.   -feleltem a kérdésére Ronnak akinek tátva maradt a szája de a vonat pont megállt. 

A beszélgetés le is lett ezzel zárva. A vonatról mindenki le akart menni minél hamarabb és mindenki is tolongott. Persze megértem. mindenki a legjobb helyet akarja de tudtam hogy a Weasley ikrek szerez nekem helyet a környezetükben szóval nem féltem hogy nem lesz helyem.

-Time skip a Nagyterembe-

A nagyterem nem változott semmit az utolsó ittlétünk óta. A ikrek elég jó helyett szerzett nekik a testvéreiknek és még nekem Harrynek és Hemionénak is. McGallagony professzor be hívta a újabb első éves osztályt. Most feltűnően sokan kerültek a Mardekárhoz és a Hollóháthoz. Miután megvolt minden amit el akart mondani drága igazgatónk és a 1. évesek beosztása is megvolt mindenki beszélgetésbe kezdett. Én csak nyugodtan ettem mivel most nem volt kedvem bekapcsolódni a beszélgetésbe. Mikor vége volt az étkezésnek kijelentették hogy szabad napunk van hogy ki csomagolhassunk. A házvezetőnkhöz baktattunk mi griffendélesek. Mindenki kapott egy szoba kulcsot szoba számmal. Az meg hogy ki mellé raktak meglepetés. A szobámba felérve nagy levegőt véve nyitottam be. Mikor észre vettem bent Hermionét és Ginny-t majdnem elsikoltottam magam. Örültem hogy velük leszek egy szobába. Miután nagy öleléssel ők is kinyilvánították a örömüket az ittlétem felől Ginny rá is tért a kedvenc témájára.

-És a nyáron történt valami olyan ami titkos? -kérdezte mire Mione csak kuncogott.

-Ott voltam nálatok szóval nem igen történt semmi olyan amiről nem tudnál. 

És itt elkezdődött egy hosszú élménybeszámoló a nyarukról.

Harry Potter kiszemeltje? ff.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora