1

448 27 39
                                    

Yine ve yine hadi ama joker yorulmadın mı kaçmaktan
Cidden bu adam uslanmıyor onu kaçıncı yakalayışım.

Hızla joker'in üstüne atladım ve onu yakalayıp karakola bıraktım.

Bu sefer hapse girdiğinden ve orada iyice tıkılı kaldığından emin olmak için bir süre onu gözetledim ve oradan ayrıldım.

Eve döndüğümde robin'in odasından birkaç ses geliyordu.
Odasına gittiğim zaman robin'in bir kum torbasının zincirini kırmış kum torbasını paylatmış hala torbaya vuruyordu.

Bu aralar kidflash ile araları baya bozuktu ve sinirini ise sürekli olarak satın aldığı ve sadece bunu satın almak için benden para istediği kum torbalarını alarak çıkartıyordu.

Kum torbasına sonkez vurduğunda içindeki tüm kumlar dağılmaya başlamıştı ve Robin ise kuma vurmaya başlamıştı.

Odasının kapısını yavaşça kapattım ve odama çıktım.
Üstümü değiştirdikten sonra
Alfred'e arama veya mektup olup olmadığını sordum.

"Alfred buraya bak"
Bir süre sonra Alfred içeri girdi "buyrun efendi Bruce?" Diyerekten konuştu son zamanlarda sıksık efendi diyordu eskiden sadece Bruce derdi.

Çok takmadan konuşutum.
"Herhangi mektup posta veya arama geldi mi?"

Kafasını düşünüyormuşçasına yana yatırdı ve "evet aslında bir mektup geldi içini hiç açmadım ancak üstünde superman'den geldiği yazıyordu."

Mektubu getirmesini söyledim ve beklemeye başladım Alfred gittikten sonra mektubu açıp okumaya başladım.

Sevgili Bruce
Hey selam Bruce yarın senin evine geleceğim umarım kabul edersin çünkü bir süre senin evinde kalmam gerek bir kötü adam tıktığım delikten kaçmış ve birkaç kişi ile bana saldırdı tekrar saldıracak karından eminim aslında hepsini öldürebilirdim veya aynı yere tekrar tıkabilirdim ama mağlum tatilde olduğum için. Diyeceğim ama yalan söylemek istemiyorum olay şu ki ellerinde kriptonit var ve bu beni zayıflatıyor biliyorsun sende de var bir tane.
İşte bu yüzden geleceğim erken haber veremediği için üzgünüm ancak zorundaydım hoşçakal Bruce

Sevgiler superman

Ha yani buraya geliyordu öylemi ve bir kriptonit yüzüne herneyse bana sorun çıkarmadığı sürece dert etmeyeceğim-

"Efendi Bruce bay Clark sizi aşağıda bekliyor!"

Ha ne ama yarın gelmeyecek miydi mektubu elimde aldığım zaman donup kaldım.

Bu lanet mektubu dün mü göndermişti hay sikeyim böyle işi.

Hızlıca aşağı indim ve clark'ın önünde durdum.

Alfred bir süre bizimle kaldıktan sonra atıştırmalık hazırlatmak için mutfağa gönderdim.

"Nasılsın Bruce? Robin nasıl?"
Sorduğu soruya karşılık verirken içeri alfred giridi ve tabakları önümüze bırakıp isteğimiz olup olmadığını sordu.

Hayır anlamında kafamızı salladıktan sonra cevap verdim
"Ben iyiyim ama Robin bu aralar çok sinirli kidflash ile kavga etmişler ve araları uzun süredir bozuk sende farkındasındır bu yüzden eve hep kum torbası alıyor ve benden almamı istediği tek şeyde kum torbası bir sürü alıyor ve hepsini patlatıyor sinirden"

Clark sakince konuştu.
"Onlar sevgilisi biliyorsun, kidflash bir süre ara vermek istedi bildiğim kadarıyla Robin bozulsada birşey demedi ama kidflash başka bir erkekle flört etmeye başlayınca Robin karşı geldi neden bunu yapıyorsun ben seni seviyorum sen beni sevmiyormusun diye daha sonrada kavga ettiler diye biliyorum ama barışırlar zamanla"

Kafamı anladım anlamında salladım sırada Clark kalktı ve bana doğru gelmeye başladı.

"Ne oldu?" Soruma yanıt vermedi ve yanıma oturup kafasını boynuma koydu "Bruce çok yorgunum neden sadece seninle yatmama izin vermiyorsun?"

"Hadi ama Clark bunu konuştuk"
Clark başını boynumdan kaldırdı ve konuşmaya başladı.

"Biliyorum Bruce ama sürekli aynı şeyi söylüyorsun canını yakmak istemediğimi de biliyorsun en azından denesek"

Sakince nefens verdim.

"Uyu Clark yarın konuşalım bunu saat geç oldu hadi"

Clark koltuktan kalkarak yan taraftaki yatağa ilerledi ve yattı bende bir süre durup clarkın yanına yattım.

Clark'ın nefesini boynunda hissederken yavaşça eğilip boynumu öptü "iyi geceler Bruce"

Cevap vermedim ama ona da iyi geceler demek için yan taraftaki ışığı söndürdüm Clark beni kollarının arasına aldı ve yavaşça uykuya daldık.

don't leave me (superbat)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin