O gün gelmişti.
Yavaşça ıssız araziye indi genç, hayla korkuyordu ancak eğer onların karşısına çıkmazsa bu şehri sevdiği kişiyle birlikte yok edeceklerdi.
Kriptonit elinin içindeydi.
Canını yakıyordu ama umursamıyordu genç.O sırada gökyüzünden indi akrabaları kendi türünden insanlar indi önüne.
Birbirlerine bakıyorlardı.
Yakın değillerdi o yüzden kriptonit'in enerjisini algılayamıyorlardı ancak Clark algılıyor ve acı çekiyordu.Savaşa başladılar Clark kendisine yaklaşanları taş sayesinde savuşturuyordu.
Ancak bir yere kadar dı arkasından yediği yukruk ile taş başka bir yere uçtu gencin elinden.
Ve taş başkasının ayağı altında ezildi.
"Şu cesarete bakın bir elindeki kriptonit ile savaşıyor ne kadar canı yansa da savaşa devam ediyor ancak sonun geldi ufaklık"
Karşısındaki adam gülerken diğerleri de onları izliyordu.
Clark ani bir hareketle yukarı sıçradı ve adamın yüzüne vurdu.
Adam hazırlıksız olduğu için geriye doğru uçarken diğerleri de ona saldırmaya başladı.
Tam birisi onu yok edecekti ki flash ve diğer arkadaşları onları püskürttü.
Flah'da büyükçe bir kriptonit vardı.
Genç şaşkınken diğerleri atağa geçti.O sırada Bruce karşısına geçti Clark yenice ayağa kalkmışken hızla sarıldı clark'a Bruce
"Seni lanet pislik ah Tanrım neden bana haber vermedin"
"Özür dilerim Bruce, herneyse hadi yapalım şu işi"
Onlarda saldırıya geçmişlerdi.
Tam o sırada Bruce geriye doğru savruldu.
Hepsi geriye doğru savruldu.
Tam o sırada acı bir inleme duyuldu.Bruce hızla kafasını kaldırdığında donup kaldı.
Ağzından hıçkırıklar çıkmaya başladı.Gencin gözünden yaşlar akmaya acıyla bağırmaya başladı.
Clark'ın gezegeninden gelenler giderken Clark yavaşça bruce'a döndü.
"HAYIR CLARK!!"
Bruce acıyla bağırdığında diğerleri de ağlamaya başlamıştı.
Dostları ölmüştü üzgünlerdi ve endişelilerdi.
Robin ambulansı ararken götüremeyeceklerini biliyordu eğer onu hastaneye götürene kadar Clark felç kalıp ölecekti.
"Clark hayır ölmeyeceksin"
Bruce ayağa kalktı ama Clark konuşunca olduğu yerde çivilenmişesine kaldı."Ya ölüm gerçekten ayağımıza gelmişse Bruce ve ölmesi gereken kişi bensem"
"HAYIR" diye haykırdı sevdiği kişi gözlerinin önün de ölürken "YAPMA GİTME" dedi "BENİ BIRAKMA" diye bağırdı sevdiği kişi gözlerinin önünde ölürken
Clark yere doğru düştüğünde Bruce hızla yanına koştu sevgilisinin.
"Son kez öpecekti bu dudakları"
Son kez öptü Bruce sevgilisinin dudaklarını"Birinin kanı diğerine bulaşacaktı dudakları değdiğinde"
Ölen gencin kanı diğer gence bulaştı dudaklarına değdiğinde"Son kez görecekti bu yüzünü son kez bakacaktı"
Son kez gördü sevgilisinin yüzünü, son kez baktı onaAmbulans geldiğinde aldılar gencin kucağından sevgilisini.
Arkasından baktı giden ambulansın.
Arkadaşları ona sesleniyor sarsıyordu.Ancak cevap veremiyordu genç çünkü çoktan ölmüştü ruhu kaybolup gitmişti.
Wonderwoman gelip bruce'a sarıldı ve omzunda ağlamasına izin verdi duygularını dökmesine izin verdi.
Son kez bir insana dönüşmesine izin verdi kadın gencin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't leave me (superbat)
Random( tamamlandı) ya gerçekten ölüm ayağımıza gelmişse Bruce ve ölmesi gereken kişi aslında bensem... hayır diye haykırdı sevdiği kişi gözlerinin önün de ölürken yapma gitme dedi beni bırakma diye bağırdı sevdiği kişi gözlerinin önünde ölürken