Sabah uyndığında Clark yanında yoktu.
Aşağıdadır diye aşağı indi ancak yine de yoktu.
O sırada çoktan 1 haftanın geçtiğini ve dünün son kez ona sarılarak yattığı gece olduğunu hatırladı Bruce.
Alfred eve dönmüştü.
Yüzü asıktı herzamanki gibiydi ama bugün ayrı bir mutsuzluğu vardı."Alfred Clark nereye gitti"
"Evine döndü efendim bilginize 1 hafta çoktan bitti."Bruce anladım anlamında kafasını salladı.
Şirkete gitti birkaç birikmiş işini yaptı ve Clark'ı görmek için onun evine gitti.
Ancak kapıyı açan yoktu.
Şirkete gitmiştir diye düşündü.
Şrketine gitti Bruce.Clark'ın asistanını sordu ancak asistanı bugün clark'ın gelmediğini söyledi.
Belki takımladır diye düşündü ve takımın yanına gitti.
Ancak takımın yanında da yoktu.
Biraz takımla vakit geçirdi ve kalktı.Flash ona antreman yaptığını söyledi.
Kidflash ve Robin ortalıkta yoktu normalde kidflash, flash'ın yanından ayrılmazdı.
Umursamadı, çoktan akşam olmaya başlıyordu. Bu yüzden eve geçti ve biraz dinlendi ardından da mağrasına indi.
Ancak bir terslik vardı.
Kriptonit'in olduğu dolap açıktı.Oysaki sağlam kırılamayan bir kilitle kilitlemişti Bruce bu dolabı.
Hızlıca dolabın önüne gitti ancak kriptonit yoktu.
O anda duvarda büyük bir delik fark etti kıyafetlerini giydi ve simsiyah figürü ile karanlığa atladı.Korkuyordu.
Birisi o taşı alıp clark'a zarar verecek diye korkuyordu.Robin mi aldı diye düşünüyordu ama olamazdı çünkü ne kadar clarktan nefret etse de son zamanlarda iyi geçiniyorlardı Robin ile.
Kriptoniti bulamayınca daha da endişeye kapıldı.
Tüm şehri gezdi.
Sabah olmaya başlıyordu ve endişesi son noktadaydı.En sonunda pes etti ve eve döndü.
Yarın işe gitmeyeceğim diyerek kendini uykuya bıraktı.
Robin
Ağlıyordum. Hemde deli gibi.
Wally yoktu, hiçbir yerde yoktu geçen gece birlikte olduktan sonraki sabah yanımda yoktu ve yerde kan vardı.
Çok endişeliyim.
Kuleye haber verdim star tüm şehri hızlıca aramış ama bulamamıştı wally'i.Clark'da yoktu ortalıkta.
Tam o sırada içeriye kidflash girdi.Elinde kan vardı hızla yataktan kalktım ve ağlayan bir suratla üzerine atıldım.
"Lanet olsun wally neredeydin!?"
"Özür dilerim Robin aptalın teki saldırmıştı"Daha sıkı sarılırken wally elindeki kanı sildi ve ellerini belime doladı.
"Hadi yatalım söz yarın yanında olacağım uyandığında beni yanında göreceksin hadi yat bakalım"
Wally robin'i kucağına aldı ve alnına ufak bir öpücük kondurarak yatağa bıraktı.
Ardından da yanına yattı.
Aslında wally'nın ara vermesinin nedeni flört ettiği çocuk bir suçluymuş ve yakalamak için ona yaklaşması gerekiyormuş.Görev gizli olduğu için bana söylememiş ve ben yanlış anlamayayım diye ara vermek istemiş.
Ancak her halükarda ben yanlış anlamıştım.
Wally'e döndüm ve kollarımı boynuna dolayarak yavaşça uyumaya başladım.
_________________________________________
_________________________________________Arkadaşlar yavaş yavaş kitabı bitirmeye başlayacağım biliyorum kitap çok kısa oldu ama sonu her halükarda kötü biteceği için kitabı kısa yapacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't leave me (superbat)
Random( tamamlandı) ya gerçekten ölüm ayağımıza gelmişse Bruce ve ölmesi gereken kişi aslında bensem... hayır diye haykırdı sevdiği kişi gözlerinin önün de ölürken yapma gitme dedi beni bırakma diye bağırdı sevdiği kişi gözlerinin önünde ölürken