BÖLÜM 1.

140 8 3
                                    

cezalısın ! diye bir ses geldi koridordan . CIRTLAK ve tiz .sonra ayak sesleri ve bir kapının hışımla kapanış sesi . NANY yine cezalıydı yetimhaneye geleli 8 ay olmuştu çok sessiz ve sıkıcı ve sessiz tipti herkes ondan nefret eder ve şizofren olduğunu düşünürdü ( tabi ben değil) o herkesten önce uyur erken kalkar ve bahçede tek başına anlamsızca gülerek oturudu. Bir gün bahçede karşılaştım onla yüzü ter içinde ve beyaz teni kıpkırmızıydı zar zor nefes alıp veriyordu ona neden böyle olduğunu sordum teselli ettim .Sırf onun için o günki son 2 derse girmedim .Sorununun ne olduğunu soruyodum uzun bir sessizliğin ardından tekrar fenalaşıyordu.Titriyor , ağlıyor ,bağırıyordu. onu yatağına zor götürdüm . belkide regl olmuştu ve bunu çok abartıyordu .Ama sorduğumda kafasını kızgınca salladı . başında bekledim hiç bir kız yanına gelmedi ve arkasından kıkırdadı ( sürtükler ) .VERONİCA stokes pislik birt kızdı yetimhane onun parmağında dönüyordu tek nedeni ise HİÇ BİŞEY bütün aptal kızlar onun dediğini yapıyordu .bir keresinde formamı dolaptan çıkartıp tuvalete atmış ve kurutmuşlardı o formayı giydiğim gün öyle iğrenç kokuyordum ki anlatamam konudan sapmayalım ... nany uyumaya başlamıştı ben ise biraz olsun rahatlamıştım ve saatlerce onun başında bekledim nedensizce .....

2 beden 3 ruhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin