w

1K 49 62
                                    

chsooibin:

Aishh Tanrım

5 saattir ne yazıyorsun amına koyayım?

yeeonjjuly:

Ah neyse vazgeçtim.

chsooibin:

Ne?

Neyse sinirlenmeyeceğim söyle.

yeeonjjuly:

Seowshi Kafeye gelir misin diyecektim.

chsooibin:

Bu saatte mi?

Emin misin?

yeeonjjuly:

Imm evet..

Öğle saatlerlerinde çok sinirli olduğunu duydum seni daha çok sinirlendirmek istemedim.

chsooibin:

Yarın olmaz mı?

Saat gecenin üçü Yeonjun.

yeeonjjuly:

Orası açık ve sakindir diye düşündüm.

Biliyorsundur ki gece barları benim işim değil.

chsooibin:

Anladım, anladım.

Dışarıda yağmur yağıyor, seni almamı ister misin?

yeeonjjuly:

Peki olur.

Bekliyorum evin önünde.

--

Choi Yeonjun uzun düşüncelerin ardından sevdiği adama açılmaya karar vermişti, yaklaşık 5 yıldır tanışıyorlardı. Yeonjun ise 3 yıldır hoşlanıyordu sadece reşit olmalarını beklemişti böylece birlikte daha çok vakit geçirebileceklerini düşünmüştü.

"Bin arabaya." Yeonjun dışardaki kedinin başına şemsiye tutarken gelen Soobin'i anca fark etmişti, şemsiyeyi kedinin yanına indirip arabaya binmişti.

"Bu saatte bu teklifi kabul ettiğin için teşekkürler Soobin." 

Soobin ise kafasını sallamakla yetinmişti, kafenin ışıkları gözükmeye başlamıştı bile kafenin sahibi Yeonjun'un arkadaşı Wooyoung'du. Kafe açılalı çok olmamıştı Wooyoung okuldan mezun olduktan sonra ek işi olarak yapıyordu.

"Geldik in hadi." Soobin bugün bir değişikti sanki Yeonjun bir şey bilmiyormuş gibi her adımı söylüyordu. 

İkisi de arabandan indikten sonra Wooyoung gülerek onları karşılamıştı "Hoş geldiniz!" Wooyoung'un yüksek sesi ile Yeonjun resmen pozitif enerji toplamıştı. "Hoş bulduk Woo nasıl gidiyor?" Wooyoung elindeki fırçayı duvara bırakmıştı "Sanırım iyi gidiyor, siz neden gelmiştiniz?"

"Konuşacaktık o yüzden geldik." Wooyoung kafası ile onaylayıp kasanın başına dönmüştü.

"Ee- Ne diyecektin Yeonjun?" Mavi saçlı elleri ile oynayıp duruyordu oldukça kararsızdı. Acaba söylemese miydi? "Ben aslında sen..de-" sözlerin devamı gelmiyordu. Siyah saçlı pür dikkat karşsındaki çocuğu izliyordu.

"Önemli değilse yarın söylersin Yeonjun, hadi gidelim." Soobin ayağı kalkmıştı bu sırada Yeonjun, siyah saçlının bileğini kavramıştı 

"Ben senden çok hoşlanıyorum Soobin!" 

Uzun bir sessizlik.

Epey uzun bi' sessizlik.

AUTHOR NOTE----(*/ω\*)

Merhaba!! Yeni fic ile geldim, fic yazmaya cidden doyamiyorum aklima geldikce yaziyorum.. bu sefer Yeonbin'i denemek istedim, cok unlu yazarlar degiliz bu yuzden biraz sizofren gibi kaliyorum ama okuyanlara duydugum saygidan surekli yazasim geliyor,, oy vermeyi unutmayin lutfen hoscakalin<33

🦩:liana









# what a shame , yeonbin☑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin