-1 YILDIR BOLUM ATMIYORUM ZORT.😍😍-
*Bu espri 2 ocak 2023 tarihinde yapilmistir.*
"Soobin!"
Soobin öldürücü gözleri ile karşısındaki çocuğa bakıyordu "Orospu çocuğu amacın ne senin!" Soobin bağırdıktan sonra Yeonjun geriye çekilmişti "Neden bahsediyorsun Soobin?" Yeonjun olayı bilmiyormuş gibi uykulu sesi ile Soobin'e bakıyordu. "Bana masum rolü yapma videoları senin gönderdiğini biliyorum." Soobin, Yeonjun'un üstüne ilerlerken konuşmuştu.
"Hey hey ağır ol,ne videosu neden bahsediyorsun?" Yeonjun rolleri ile devam ediyordu bu sırada telefonunu arkasına almıştı, çünkü çok korkuyordu. "Bana masum rolü yapma demiştim sana değil mi!" Soobin mavi saçlının çenesinden tutup kendine bakmasını sağlamıştı "Yalan söyleme!"
Yeonjun'unu tuttuğu çenesinden fırlatarak duvara çarpmıştı. Yeonjun duvara çarpması ile dengesini kaybedip yere düşmüştü ardından Soobin küfürleri ile mavi saçlıyı dövüyordu. Yeonjun ise sadece kendini koruyabiliyordu, o da çok bir işe yaramıyordu.
Ardından daha fazla yapamayacağını anlamış gözlerinin dolmasına izin vermişti. Beomgyu'nun pansumanları teker teker yok olmuştu kanamaları tekrardan başlamıştı. Bu sırada Soobin, Yeonjun'dan duyduğu hıçkırık sesleri ile duraksamıştı. "Sen ağlıyor musun?" Soobin duraksayıp Mavi saçlıya bakmıştı "Neden beni sevmedin Soobin, ben o kadar iğrenç bir insan mıyım?"
Soobin bir şey demeden koşarak evden çıkmıştı. Yeonjun ağlayarak zar zor ulaştığı kapıyı kapatmış ve odasına gitmişti. "Sana bunları yaşatacağım Choi göreceksin beni."
--
Yeonjun öncelikle Soobin ile olan fotoğraflarını silip telefonu yatağa fırlartmıştı. Canı yanıyordu, keşke hala onunla arkadaş olarak kalabilseydim diye ağlıyordu. Ağlarken kapı zilinin sesini duyup aşağı inmişti.
Gelen Kişi Yeji'den başkası değildi, Yeonjun gözleri dolmuş bir şekilde Yeji'ye bakıyordu. "Çok teşekkür ederim Yeonjun." Yeonjun anlamadığını belli etmişti ki Yeji cevaplamıştı;
"O video için, çekerken seni gördüm. O pisliği rezil ettiğin için teşekkür ederim." Yeonjun gülümseyip kafasını sallamıştı "Amacımız ortak." Yeji de gülümsemişti "İçeri gel istersen,konuşabiliriz."
Yeji daha çok beklemeden içeri girmişti. "Ee Ryu ile işler nasıl ilerliyor?" Yeji istemeden kızarmıştı. "İnanmayacaksın ama geçen sefer bara gittiğimizde birlikte olduk.. Ardından beni eve bıraktı."
Yeonjun da en az onun kadar kızarıyordu "Vay be,,işler baya yolunda gitmiş. Tebrik ederim Yeji." Kırmızı saçlı, saçını kulağının arkasına koyup"Bu onun aldığı küpe."derken Yeonjun camdan gelen ses ile irkilmişti. Soobin camdan onu izliyordu, önce Yeji'yi daha sonra Yeonjun'u gösterip boğaz kesme işareti yapmıştı. Yeonjun titreyerek yere bakmıştı.
"İşte böyle old-" Yeonjun'un sonuna kadar açılan gözleri Yeji'nin dikkatini çekmişti. "Yeonjun sen iyi misin?" Yeonjun kafasını sallamıştı "Yeji sanırım gitmelisin, Ryujin bana öyle bir şeyler demişti Yeji'ye söyle falan diye. Yeji heyecanla ayağı kalkmıştı "Cidden mi! Ben gidiyorum, hoşçakal Yeonjun."
Yeonjun onu yollayıp içeri geçmişti. Derin bir nefes alıp kahvesini hazırlamaya gitti,
malzemeleri çıkarırken Soobin gözünün önüne gelip duruyordu. Unutamıyordu. Daha fazla beklemeden kahvesini almış, odasına çıkmıştı. Mesajlar gelmeye devam ediyordu. Gülerek ekrana bakıyordu.
--09.23 p.m.
Yeonjun yoğun ders çalışımından sonra arkaya doğru yaslanmıştı. Ardından telefonu çalımaya başlamıştı arayan Ryujin idi. Hemen açmıştı.
"Merhaba Ryujin nasılsın?"
"Hiç..hiç iyi değilim Yeonjun. Yeji'nin telefonuna ulaşamıyorum, annesi bile ulaşamadı."
"Hey sakin ol belki uyuyordur."
"Çok korkuyorum Yeonjun. Kimse bu kadar derin uyuyamaz"
"Belki bir yerde unutmuştur, metro da falan?"
"Şimdi evine gidiyorum, umarım öyledir.
"Tamam ben de arayacağım dikkat et."
*arama sonlandırıldı*
Yeonjun bir kaç kez aramıştı Yeji'yi ama açan yoktu. Son bir kez daha çaldırıp kapatacaktı ki açılmıştı.
"Alo! Yeji iyi misin, çok merak ettik!?"
"Ettik? başka kim merak etti ki?"
Bu ses bi' erkek sesiydi. Yeji'nin sesi değildi..Biraz düşündü, biraz daha düşündü..
"Ben Soobin aptal tanıyamadın mı?"
Yeonjun şok olmuştu, elleri titremeye başlamış, sabah yaptığı şey aklına geliyordu.
"Ne işin var senin Yeji ile!"
"Hiiç, oynuyorum sadece. O kadar merak ediyorsan gel."
Arkadan ses gelmişti.
"Yeonjun sakın uzak dur!"
Ve silah sesi de ardından.
"Tüh..oyun bitti Yeonjun, keşke daha erken gelseymişsin."
Yeonjun gelen silah sesi ile telefonu yere düşürmüştü, Soobin az önce Yeji'yi mi öldürmüştü? Bu gerçek olamazdı. Soobin kim ki birini öldürsün değil mi? DEĞİL Mİ?
AUTHOR NOTE----(*/ω\*)
Merhaba merhaba nasilsiniz*? umarim iyisinizdir. ben geldim. hikayeyi dusundum tasindim ve duzelttim sil bastan oldu hikaye artik okulda degil daha cok siyah dark bad boy eralarda goruceksiniz karakterlerimizi. neyse umarim begenmissindir hoscakalin <33
🦩 : liana