s

318 27 21
                                    


"Tüh..oyun bitti Yeonjun, keşke daha erken gelseymişsin."


Yeonjun gece boyu bu sesten dolayı uyuyamamıştı, uyuyamıyordu da. Gecenin bi saati yorganın içine girmiş titriyordu. Çok korkuyordu. Soobin, Yeji'yi öldürmüştü. Sıra ona gelecekti, onu da öldürecekti hem de Yeji'ye yaptıklarından daha beter halde.

Telefonundan bildirim gelmesiyle korkusu daha çok artmıştı. Daha fazla uzatmadan hemen telefonu almıştı. Video Soobin'den gelmişti. Yeji'yi bir kaç iri yarı adam dövüyordu, Soobin ise onları izliyordu.

Yeonjun gözleri yaşlı bir şekilde videoyu izlerken kapı çalmıştı yastığı kulağına tıkayıp iyice yatağa gömülmüştü. Hiçbir şey duymak istemiyordu. Kapısının açıldığını duymuştu. Merdivenden biri çıkıyordu. O sesleri duyarken paniklemiş soğuk terler dökmeye başlamış, Ryujin'e mesaj atmıştı.

"Yyyeji öslmtür." (Yeji ölmüş.)

Ardından kapısı açılmıştı, gelen kişi Yongsun idi. Ağlayan battaniyesine sarılmış titreyen Yeonjun'u görmeyi tabii ki planlamıyordu. "Yeonjun ne oldu sana böyle?" Yeonjun hemen ayağı kalkıp Yongsun'a sarılmıştı.

"Yongsun abla Soobin, Yeji'yi öldürdü.

"Ne diyorsun Yeonjun, Soobin kim Yeji kim?" Yeonjun daha da sıkı sarılmıştı"Benim arkadaşımdı o adi pislik arkadışımı öldürdü!" Yongsun olanları daha sağlıklı kafa ile dinlemeye çalışmıştı "Bekle.. sakin ol ve bana düzgünce anlat." 

Yeonjun konuşamıyordu, resmen dilini yutmuştu. Telefonuna mesaj gelmişti.. Soobin'den;

"Eğer söylersen seni gebertirim."

Yeonjun söyleyeceği kelimeleri ağzına geri sokmuştu kafasını hızlıca sallayıp Yongsun'a kabus olduğunu söylemişti

"Peki.. öyle olsun eğer bir şey olursa bana haber ver." diyip çıkmıştı. Yeonjun duvara kafa atıyordu, bu şerefsiz ondan ne istiyordu?

--06.09 a.m.

Yeonjun uyuyamamıştı. Aşağı inmek istiyordu ama çok üşüyordu. Ağlamaktan gözleri dolmuştu. Bugün okul vardı ama onun için dünya durmuştu. Kendine kahve hazırlarken kapı çalmıştı. Yongsun'dur diye açmıştı ama Soobin'i karşısında görünce elindeki kahveyi yere dökmüş yerde cam kırıkları vardı.

"Merhaba~ Güzel uyudun mu bakalım?" Soobin dalga geçercesine konuşmuştu. "Ne oldu korkuyor musun benden?" Yeonjun'u bileğinden yakalamıştı. "Bundan sonra kimin kaldı ki aptal bir tek bana sahipsin." Yeonjun elini hızlıca çekip yerden cam parçası almıştı.

"Yaklaşma bana! Katilsin sen! Soobin cebindeki bıçağı çıkarmıştı "Yoo ben katil falan değilim adamlarım öldürdü benim izim yok bile." Gülümseyip bıçağı Yeonjun'a saplamaya çalışmıştı. Yeonjun kenara çekilmesi ile kurtulmuştu. 

"Soobin ne oldu sana böyle!" Soobin göz devirmişti "Beni bu hale sen getirdin! Bana bağlı kalırsın zannettim ama sen benden iyice uzaklaştın ben buna dayanamadım! O aptal Yeji sana ne söyledi bilmiyorum artık, kahretsin!" 

Yeonjun şaşırmış bir şekilde Soobin'e bakıyordu "Sen.. beni seviyor muydun?" Soobin kafasını sallamıştı "EVET! ÇOK SEVIYORDUM!" Yeonjun bir şey diyemeden Soobin'e sarılmıştı.

Ardından karnına saplanan bir şey hissetmişti. Soobin onu bıçaklamıştı.

"Soo..Soobin ne y-yaptı-yaptın."  Soobin bıçağı çekip oradan hızlıca arılmıştı. Yeonjun ise yere yığılıp bayılmıştı.


AUTHOR NOTE----(*/ω\*)

Haha yasasin kotuluk arkadaslar, hic kokten degisti arkadaslar artik duygusal yeonjun yok hazir olun😍 saliyorum bombayi hoscakalin<33

🦩 : liana




# what a shame , yeonbin☑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin