"Lütfen gelin burada iki ağır yaralı var!"
Yeonjun önce, Soobin'i daha sonra Sooha'yı getirip önlerindeki koltuğa yatırmıştı. Sooha'nın nabzı atmıyordu, sanki o da vurulmuştu Sooha'yı sarsarak kendine getirmeye çalışıyordu ama elinden bir şey gelmiyordu. Soobin'in nabzı atıyordu ama çok yavaştı. Sooha'ya kalp masajı yapma çabaları boşa gidiyordu.
Ambulans ekibi gelmişti, onları götürürken Yeonjun'a bir şişe su vermişlerdi "Efendim neler oluyor?" Gelen polis ekibi de Yeonjun'un ekibiydi. Kafasını sallamıştı "Bilmiyorum, lanet olsun bilmiyorum!"
--
Hastanede ikinci günleri olmuştu, Yeonjun Soobin'in yanında kalıyordu. Soobin'in ona dediklerini unutamıyordu. Biraz daha düşünürken, Soobin sonunda boğuk sesiyle konuşmaya başlamıştı.
"Yeji, senden nefret ediyordu. Ryujin ile sevgili falan değillerdi ikisi de homofobiklerdi, telefonumdaki ses kaydından dinleyebilirsin geri kalanını." Yeonjun sevinse mi üzülse mi bilmiyordu. Soobin'e sarılıp telefonu eline almıştı. "Kilit." Telefonu Soobin'e uzatmıştı.
Ses kaydı başlamıştı;
" Onu döverek öldürmek daha iyi, bir an önce ondan kurtulmak istiyorum aptal şey. Tiksindiriyor beni. Onu dinlemekten yoruldum, Soobin'e açılmış hah! Ne kadar komik değil mi? Kendi tipine bakmadan Soobin'e bakıyor..."
Yeonjun ses kaydını kapatmıştı. Daha fazla dinlemek istememişti. "Yeji ve Ryujin o gün seni öldürmeye gidiyorlardı. Ben ise onların sikik rollerinden bıkmıştım, Yeji'yi ilk bulduğum yerde öldürmüştüm." Soobin derin bir nefes alıp kalkmıştı "Neden kalkıyorsun daha yaran geçmedi." Yeonjun ne kadar oturtmaya çalışsa bile dinlememişti, telefonunu tekrardan açmıştı "Bu da görevlin Sooha'nın ses kaydı.
"O aptal komiser kendini ne zannediyor bilmiyorum, Choi Soobin konumu atınca onun tek gideceğini biliyorum bir kaç rol ile hallederim diye düşünüyorum. Onun yerine ben geçmeliyim."
Yeonjun göz yaşlarına hakim olamazken doktor içeri girmişti, "Malesef , Oh Sooha hayatını kaybetti." Soobin hafifçe gülümsemişti "Siz neden ayağı kalktınız dinlenmeniz gerekiyor." Soobin kafa sallamıştı "Hayır iyileştim, sıyırmış ne de olsa çok ta önemli değil." Doktor "Ama efendi-" dedikten sonra Soobin tekrarlamıştı "Hayır iyileştim, sıyırmış ne de olsa." Doktor huzursuzca odadan çıkmıştı.
"Hadi toplanalım gideceğiz birazdan." Yeonjun'un ağlayan gözlerini silip üstünü değiştirmeye gitmişti. Yeonjun koltuğa oturup biraz daha düşünmüştü. Çevresinde düzgün insan olmadığını fark etmişti. Bu yalnızlığı uzun zamandır hissetmiyordu .
*hafif smut var*
Tekrardan ağlamaya başlamıştı. Soobin arkadan Yeonjun'a sarılırken konuşuyordu "Neden ağlıyorsun yeterince mutlu değil misin?" Yeonjun olumsuz anlamda kafasını sallamıştı. Soobin sırıtıp mavi saçlının boynunu öpmüştü "O zaman izin ver mutlu edeyim." Yeonjun boynundaki sıcak nefesten huylanmıştı ama bir yandan da çok istiyordu.
Soobin, Yeonjun'u kendine çevirip öpmeye başlamıştı. Yeonjun, Soobin'in saçlarına ellerini geçirmiş öpmesine izin veriyordu. Ardından yatağa yatırıp uzaklaşmıştı "Nereye gidiyorsun?"
"Kapıyı kitleyeceğim, insanların duymasını istemiyorum." Gülümseyip yatakta duran bedenin yanında üstünü çıkarmıştı. Ardından öpüşmeleri devam etmişti.
İkili devam ederken kapı çalmıştı.
*smut sona erdi*
"Efendim odayı boşaltmanız gerekiyor." Soobin mızmızlanmıştı "Ama benim boşaltmam gereken daha önemli şeyler vardı." Yeonjun gülerek siyah saçlının omzuna vurmuştu "Manyak herif." Ardından üstünü giyip çantasını almıştı.
"Hadi gidelim."
AUTHOR NOTE----(*/ω\*)
tam smut yazicaktim normalde ama gotum bese katlandigi icin vazgectim. belki dier bolumlerde yazarim ama okumasi kadar yazmasi eglenceli olmuyor amina yazabilenler cidden iyi hallediyor amina. neyse umarim begenmissinizdir finale 2 bolum kaldi sizleri seviyorum hoscakalin <333
🦩: liana