[27/08/2022]
.
.
.
"Pişmanım. Hem de hiç olmadığım kadar... Ama ne için bilemiyorum. Onu sevdiğim için mi? Yoksa yalan söylediğim için mi? Ya da onu seviyormuş gibi mi hissettim..? Bilmiyorum. Bunların cevabı yok. Onu özlüyorum. Bir başkası ile gördüğüm zaman içim acıyor. Sevgilisi yok, ama benden başka en yakın arkadaşları var. Kıskanıyorum. ""Eskisi gibi değiliz. Eskisi gibi davranmıyor bana. Neden bilmiyorum ama onu her görüşümde eski anılarımız canlanıyo gözümde."
"Ona, artık olmuyor dediğimde üzülmüş müdür? Ya da gerçekten beni seviyor muydu? Bu ilişki ne kadar doğru bunu bile bilmiyorum. Ama o şimdiki arkadaşlık ilişkimizi 'en iyi ex' ilişkisi olarak adlandırıyo. Bilmiyor..."
"Onu seviyorum. Bunu bilmiyor. Benim tek bildiğim ise onun beni artık arkadaşı olarak görmesi"
"Dayanamıyorum. Neden böyle hissettiğimi bile bilmiyorum."
"Ailem bile beni sevmezken, onun beni sevebileceğini düşünmek... Ne kadar da acizim. Onun bir aralar en iyi arkadaşı benken, şimdi benden de özelleri var. Her an onun 'özeli' olarak kalma düşüncem... İşte acizlik budur. Onun beni sevmesine ihtiyacım var..."
.
.
.Minho göz yaşları eşliğinde defterinin kapağını kapatırken gözlerinin önüne bir an Jisung gelmişti. Onun gülüşü, gözlerinin parıldayışı... Her bir zerresini seviyordu onun. Bir gün onunla tekrardan bu konu hakkında konuşmak istiyordu. Ama bu ne zaman olacaktı, orası net değildi.
---
Kısa ve yeni bir fic ile karşınızdayım
Umarım beğendiğiniz bir fic olur
Biraz kısa tutacağım çünkü bu fic, bir geceki duygu patlamalarımdan sonra ortaya çıkmış bir fic
Şimdilik görüşmek üzere
Hoşçakalın ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quince || Minsung
FanfictionHasta bir genç ve ona açılamayan bir diğer genç. Hasta yatağında itiraf edilen en acı aşklar... -angst [270822] - [280822] #42 story [290822] #13 pov [310822] #2 loveship [270423]