"Ecrin.Ecrin uyan."sesiyle irkildim.Burak karşımdaydı.Hepsi rüyaymış.
Eğer Denize bunları söylesem bunlar olacaktı.
Gözlerimi ovuşturarak"Sen ne zaman geldin?"dedim.
"Şimdi geldim.Baktım uyuyakalmışsın,uyandırayım dedim."
"Çok kötü bir kabus gördüm."dedim.
Etrafıma bakındım Deniz yoktu.Saat 4 olmuştu.
"Deniz nerede?"diye sordum Burağa.
"Bilmem daha gelmedi."derken zil çaldı.Bizim evde dingonun ahırı giren çıkan belli değil.
Kapıyı açmamla irkildim.Karşımda bir kız duruyordu.Giysileri acayipti.Çok fazla bir mini etek,göbeği açık bluz vardı.
Ağzındaki sakızı yaya yaya çiğniyordu.Bir gözüyle telefona bir gözüyle de bana bakıyordu.
Sarı saçlarını geriye attı ve"Deniz."diyerek içeri girdi.
Ayy bu sinir tipte kim ya?dedim içimden.Kıza dönerek"Pardon da evime niye giriyorsunuz."
"Ben Denizi arıyorum canım.Nerede?"dedi ağzını yayarak.
"Burada değil."deyince gideceğini düşündüm.Ama yanıldım.Elindeki valizi vestiyere yasladı ve salona geçip koltuğa oturdu.
Sinirlenerek"Evimden gidermisin?"dedim.
O ise aynı rahatlıkta"Deniz gelmeden hiç bir yere gitmiyorum."dedi.
Çattık deliye ya.Bu kız da tam bir baş belası.İçimden Deniz gel artık diye isyan ettim.Kız ise yayılmış TV izliyodu.
Bana bakarak"Adım Lara.Senin?"dedi.
"Ecrin."dedim.Merak etmiştim giyiminden"Buralı mısın?"diye sordum.
"Annem Fransız babam da Türk."dedi.
Cevap vermeyince devam etti"Denizle Fransız kolejinde sevgiliydik.Biranda herşeyi bırakıp Türkiyeye geldi."
Anlaşılan Denizin kirli çıkınları ortaya çıkıyor.Derken yanımıza Burak geldi.Kapıdan geri ittim onu.
Bana gülümseyerek"İçerdeki fıstık da kim?"dedi.
"Denizin eski sevgilisi."deyince o da"Oha ama."dedi.
"Evet oha."dedim ve içeri girdik.Tam düşündüğüm gibi Lara Burağa asıldı.Aha Dilek 2 bu Lara.
Sürtükler işte.Zil çaldı.İçimdeki büyük umutla açtım kapıyı.
Oh sonunda gelmişti Deniz."Çabuk gir içeri."dedim.
"Noluyor Ecrin."dedi bana.
"Misafirin var."
"Ne misafiri ya?"
"Lara.Fransadaki sevgilin."dedim ve kızgın bir bakış attım.
Hızla salona soktum onu.Larayı görün Deniz kaskatı kesildi.Ben sevinir ve boynuna sarılır sandım.Ama tam tersi oldu.
"Senin burada ne işin var Lara."dedi ve sinirliydi Deniz.
"Aşkım Fransaya dönmedin.Ben de Türkiyeye seni bulmak için geldim."
"Sen evimi bilmiyorsun ki.Hem burası Ecrinin evi."dedi Deniz.
"Bu evin adresini Gürkan verdi.Tesadüfen karşılaştık.Karizmatik çocuk şu Gürkan."
"Öyledir."dedim nispetle.
Devam etti ve Burağa baktı"Sen de fena değilsin."dedi Lara.
Bu da orospu.Bütün erkeklerime asıldı.Furkan kaldı tek.Orospu filan diyorumda kız bayağı güzel ya.İpek gibi saçları beline kadar iniyordu.Mavi gözleri benim gözlerden bir ton açığıydı.
Boy pos desen almış başını gidiyor.Denizle aynı boydalar ki Denizin boyu 1.80.
Ben Larayı biraz kıskandım mı ne.
Deniz"Buradan gitmeni istiyorum."deyince Lara yılışıklaştı.
Denize sarılmaya başladı.Deniz de yüksek bir sesle"Benim artık sevgilim var Lara."dedi.
Lara geri çekildi ve"Kimmiş o?"dedi.
Deniz beni kendisine çekti ve"Ecrin."dedi.
Ben de kıvranarak"Deniz aslında bem de bu konuyla ilgili konuşmak istedim."dedim.
"Neymiş söyleyeceğin."dedi Deniz.
Zil çalınca Burak kapıyı açtı.
"Biz ayrılmalıyız."deyince sinirlendi Deniz.
"Hayır hayır biz asla ayrılamayız."dedi.
Bu sırada biri beni tuttuğu gibi havalarda uçurdu.Bu Furkandı.
"Sensiz yapamıyorum."diye bağırdı.
Deniz Furkanın kolunu indirdi ve ben düşecekken tuttu.
"Ya siz napıyosunuz?Ben sizin pilli oyuncak bebeğiniz değilim."dedim.
Deniz beni tınmadan"Sevgilime dokunma pislik."dedi.
Araya girerek"Sevgili değiliz biz."dedim.
Furkan eliyle ağzımı tutarak susturdu.
Denize sinirle bakarak"Sevgili döneminizi ben bitiriyorum."dedi.
Furkanın elini ağzımdan çektim."Ben zaten son verdim."dedim.
Beni ikisi de tınmıyordu.Bok yiyenler."Yeter be.Bit beni dinleyin."diye inledim.
İkiside bana baktı.Ben de"Bak Furkan ben Denizle sevgili değiliz."dedim.
Lara bu sözü duyunca Denizin koluna girdi ve"O zaman benim sevgilim."dedi.
Deniz"Hayır."diye haykırdı.
Lara gülerek"Hadi hazırlan Fransaya gidiyoruz."deyince Deniz Laranın elinden kurtulap kaçtı.
Furkan ve Burakla gülmeye başladık.Lara da Denizin peşinden koştu.Balkona çıkıp bu komediyi izledik.
Deniz bizi balkonda görünce"Ecrin bit saate dönerim bekle beni."deyin Furkan Denize bakarak"Ecrini rahat bırak.Hem belanın peşinden geliyo."dedi.
Deniz"Nerede?Geliyor mu?"dedi ve daha da telaşlandı.
Arkasına bakmasıyla Larayı gördü.
Lara ise"Aşkım."diye bağırdı.Deniz"Ben kaçar."dedi ve kaçtı.Yani başka ne yapacaktı ki Laraya"Aşkım."deyip sarılavak mıydı?Hiç sanmam.
Biz de içeri girdik.Ama hala gülüyorduk.Burak"Denizin belalılısı da varmış.Vay be."dedi.
Furkana imalı imalı bakarak"Eee Deniz yakışıklı çocuk.Tabi belalısı olacak."dedim.
Sinir olmuştu.O da beni sinir etmek için"Lara da bela ama tatlı bela.Maşallah ne kadar da güzel."deyince yerimden fırladım.
"Furkan senim saçını başını yolarım.Adam ol."deyince sustu.
Burak ise"Hey sakin olun.Hem siz barıştınız demi?"dedi.
Furkana bakarak"Furkan bey Dileği unutabilirse tabi."dedim.
Furkan lafa atlayarak"Seni kıskandırmak içindi.Ama Denizle sen öyle değilmişsiniz galiba."dedi.
"Bence bu konuyu kapatalım sevgilim."deyince gülümsedik.
Oh be Furkanla barıştık.Denize gelirsek o şimdiden on kilometre koşmuştur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ECRİN
Teen FictionOldukça zengin bir hayatı vardı Ecrinin.Rüya gibi bir masalda prensesti.Her dediği olurdu.Hatta daha fazlası olurdu. Ta ki o kara güne kadar.Babası iflas etmişti.Artık masal bitmişti.Hem de kötü bir sonla.Prenseslik bitmişti.Deniz,hayatını mahfeden...