Tanpa Dia sedar airmata mengalir dengan deras sampaikan Dia tidak mampu untuk sapu air mata yang mengalir itu. Sai pon berjalan ke bas Stop yang berhampiran dekat tempat dia berada sekarang. Sambil berjalan airmata Sai pon mengalir tanpa henti dengan Nasib atau pun ujian yang dia hadap. Sampai ke hentian Bas Sai termenung sambil menangis dengan Nasib yang menimpa diri dia sekarang ini.
Sai : Apa aku perlu buat lepas ni? *sambil teresak-esak* Dekat mana lagi aku nak cari *menangis dekat kuat* Kenapa besar ujian yang kau bagi dekat aku ya allah? Kenapa kau tak ambil jer nyawa aku dulu? Kenapa kau tak Akhirkan hidup aku tanpa aku tahu siapa aku yang sebenarnya. *tutup muka dengan kedua belah tangan*
Sambil melayan perasaan phone Sai pon berbunyi menandakan Panggilan masuk.
Sai : *ambil phone dalam handbag* Hello *sambil teresak*
?? : Kau dekat mana? Asal tak balik lagi?
Sai : Ak-ak-aku *menangis*
?? : Sai kau kat mana nii Cuba bagi tahu aku? *dengan nada amarah*
Sai : Cy-cy-Cyla *teresak* Aku nak bonda *sambil menangis* Aku tak nak duduk sini
?? : Sai Ni Omma Sayang, Bagi tahu Omma Sai dekat mana ni *dengan nada risau*
Sai : Sai nak balik, Sai nak jumpa Bonda *menangis dengan kuat*
Cyla : Sai? Kau dengar cakap aku sekarang ni kau still lagi dekat Seoul kan?
Sai : Hmm *sambil teresak*
Puan park : Seoul dekat area mana Sayang? Omma call Jimin okay..
Sai : Cyla aku nak balik *sambil menangis*
Cyla : Kau bagi tahu aku sekarang kau dekat mana?
Sai : Ho-Hospital National University, Ak-aku dekat depan Hospital tu..
Cyla : Kau tunggu dekat sana Sampai Jimin Oppa ambil kau faham?
Sai : *Off call* *pandang langit* Ayah *airmata mengalir* Kenapa hidup kakak macam ni? Kenapa allah uji kakak macam ni? Kakak tak kuat ayah, Kakak nak ayah dengan Bonda *Dengan nada perlahan* Kakak penat,Kakak penat nak hadap Ujian yang besar dalam hidup Kakak.. *senyum dalam tangisan* Kakak sayang Ayah dengan Bonda Sampai Bila-bila..
Tak lama kemudian Sebuah kereta berhenti dihadapan hentian Bas yang Sai duduk menunggu. Sampai la Seorang lelaki keluar dari kereta yang berhenti dihadapan dia dengan reaction terkejut.
?? : Saibella!
Sai : Ji-jimin Oppa *sambil senyum* *jatuh pengsan*
Jimin terus pergi dekat Sai yang jatuh pengsan dan Jimin terus Angkat Sai masuk dalam kereta dan terus balik ke dorm dia tinggal.
-Jimin-
Sampai sahaja ke dorm, Jimin terus angkat Sai masuk dalam rumah dan Semua member bangtan terkejut dengan Kehadiran Sai yang tidak sedarkan diri.
Jin : Kenapa tu?
Jimin : Hyung tolong Call Docter Privacy kita datang rumah sekarang?!! *bawa Sai masuk bilik dia*
YOU ARE READING
LOST
RomanceKisah seorang budak perempuan yang terpisah dengan keluarga kandungnya di hospital akibat diculik oleh satu orang lelaki dan satu orang perempuan yang tidak dikenal pasti sewaktu budak perempuan itu masih bayi..