♡ İlk Gün♡

258 28 5
                                    

Lanet olası alarm saatinin sesiyle gözlerimi zorla da olsa açtım. Güneş çoktan doğmuş gözlerime taciz etmekle meşguldü. Elimle saati aradım,aradım. Ah tanrı aşkına nerde bu lanet saat. Saati bulup kapattıktan sonra yataktan kalktım. Ayaklarımı yataktan aşağı sarkıttım ve gözlerimi ovaladım. Okuldan nefret ediyorum, sabah erken kalkmaktan nefret ediyorum, sınavlardan nefret ediyorum...

Evin için de bir tur attıktan sonra banyoya gittim. Hey ne var ben uykumu açmak için hep evin içinde gezerim. Aman her neyse yüzümü yıkadıktan sonra aşağı mutfağa bir şeyler atıştırmak için indim. Kahvaltımı hızlıca yaptıktan sonra tekrar dişlerimi fırçalamak için banyoya gittim. Formalarımı giydikten sonra dışarı çıkıp okula doğru yola çıktım. Kulaklıklarımı takıp Rihanna'nın o muhteşem sesiyle huzurla yoluma devam ettim. Ah pekala size kendimi tanıtmadım dimi. Evet ben Bella Black. 18 yaşındayım ve bu sene nihayet lise sondayım. Ailevi durumlara gelicek olursak biraz hatta baya karışık. Babam annemi başka bir kadınla aldattı ve onunla birlikte yurt dışına taşındı. Annem ise bunu kaldıramayıp kendini dağıttı ve beni bırakıp aniden ortalardan kayboldu. Aşk.. Aşk hayatım hiç olmadı aslında. Aşık olduğum çocuk ise beni en yakın arkadaşımla aldattı. Ve ben o günden sonra erkeklerden de aşktan da nefret ettim. Bir daha aşık olmıycam diye yemin ettim. Neyse ailem ortadan kaybolunca mecburen tek başıma bir eve çıktım. Babam gidince haliyle tüm şirketlerin paraları bana kalmıştı. Bu yüzden para konusunda çok rahattım. Ben bu düşüncelere dalmışken çoktan okulun önüne gelmiştim bile. Kulaklıklarımı çıkarıp okula girdim ve direk kantine doğru ilerledim. Bizim tayfa yine yerindeydi. Bir tana kahve alıp bizimkilerin yanına doğru ilerledim. Stefan her zaman ki gibi beni görünce yüzünde kocaman bir sırıtma belirdi. Hepsi bir ağızdan "günaydın bella" dediler. "günaydın millet" dedim ve lucy'nin yanına oturdum. Evet size bizim grubu tanıtayım toplamda altı kişiyiz:Ben, lily, eflin, doruk, ulaş ve stefan. İsimlerinden de belli olduğu üzere çoğu türk neyse biz böylece üç kız üç erkek çok sıkı bir gruptuk. Ah tabi ulaş lily'den, doruk eflin'den hoşlanıyordu. Vede akılları sıra Stefanlada bizim aramızı yapmaya çalışıyorlardı. Aman ne güzel. "hey bella ne düşünüyorsun bebeğim yoksa benimi" diye sırıttı bana bakarak stefan. Gözlerimi devirdim ve stefan'a baktım "kes sesini stef sabah sabah hiç çekilmiyorsun, ciddiyim" diye bağırdım. Ciddi anlamda bu çocuk beni deli ediyordu hangi akla hizmet onu zamanında aramızda aldıysam lanet olsun o güne. "hey hey sakin ol bebek" diye söylendi lily. Bir süre sonra kendi aramızda şakalaşıp gülmeye başladık. Ah lanet olsun işte en nefret ettiğimiz grupta tam karşı masamıza oturmuştu. Onlar kimmi? Harry, Liam, Louis, Nial ve en aptalları Zayn Malik. Bu okula geldiğimden beri hep o ahmak Zayn'le kavga edip durmuşuzdur. Zayn suratıma bakıp salak salak sırıtıyor ve bu cidden sinirlerimi bozuyordu. Tanrım! gülüşü bu kadar tatlı olmak zorundamı. Gülerken kısılan o ela gözleri, dilini dişleri arasına gizlemesi. Oh hayır hayır saçmalamayı kes hemen bella. Hızla çantamı alarak "ben sınıfa gidiyorum millet orda görüşürüz" dedim ve sınıfa doğru yürüdüm.

_________________________________________________________________

>>Evet arkadaşlar merhaba bu benim burda yayınladığım ilk kitabım ben çok zevk alarak yazdım umarım sizde büyük bir zevkle okursunuz.

♡LOVE IS IMPOSSIBLE♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin