♡Bırakma Beni♡

110 16 6
                                    

→✩ Christina Perri(a thousand years) şarkıyla birlikte okuyun kesinlikle biterse başa sarın✩←
----------------
Sabah dudaklarımda hissettiğim baskıyla yavaşça gözlerimi açtım. Karşımda beni izleyen iki çift ela göz görünce gülümsedim"günaydın hayatım" dedim ve yatakta zayn'e doğru döndüm. "günaydın güzelim" dedi ve dudaklarımdan öptü. "sen ne zaman uyandın" dedim uykulu sesimle. "yaklaşık 1 saat önce" dedi. Bir dakika anlamadım şimdi onca saat benimi beklemişti yani, uyanmamı."onca saat benim uyanmamı mı bekledin yani" diye sordum şaşkınlıkla. "evet, uyandırmaya kıyamadım" dedi ve bir tutam saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı"hem uyurken çok tatlı oluyorsun sana bir kez daha aşık olmamı sağlıyor" diye mırıldandı. Kanların yanaklarıma hücum etmesiyle utançla başımı göğsüne yasladım"beni utandırmaktan vazgeç malik" dedim ve güldüm. "gerçekleri söylüyorum sadece bir tanem" diyerek saçlarımı öptü. Aniden içime doğan neşeyle kafamı kaldırdım ve yüzüne baktım"bu gün ne yapalım" diye sevinçle sordum. "benim sevgilimin canı ne istiyorsa onu yapalım" dedi. "hmm" deyip ellerimi çenemin altına koydum ve düşünüyormuş gibi yaptım ve ardından"lunaparka gideliiimm" diye ellerimi birbirine vurdum. Niyeyse bilmiyorum ama bu gün çocuksu tarafım ortaya çıkmıştı, deliler gibi gülüp eğlenmek istiyordum. Zayn bu halime gülüp beni kolları arasına aldı ve alnıma bir öpücük bıraktı. "tanrım...bella tam bir şapşalsın ama bir o kadar da tatlısın napıcam ben seninle" dedi elimde olmadan sırıttım. Beni kendine çevirdi ve hızlıca dudaklarıma yapıştı."artık her şeyinle bana aitsin" diye fısıldadı kulağıma. Alnımı alnına yasladım ve"evet öyle ve sende artık tamamen benimsin" dedim. Konuşurken dudaklarımız birbirine değiyordu ve şuan ikimizde çıplaktık tanrım! Hızla üstüne çıktım ve boynunu öpmeye başladım. Ah yapmayın oradan bakılınca azgınlar gibi gözükebilirim ama sizinde taş gibi, ultra-duble seksi sevgiliniz olsaydı eminim sizde aynısını yapardınız(ama ultra sevgiliyi bırakın hiç sevgiliniz yok dimi üzülmeyin yalnız değilsiniz kankalar yazar tirip modlarında)heyy heyy hiç zayn'e sulanıyım falan demeyin aklınızı alırım ona göre. Ben düşüncelere dalmış zayn'in boynunu sömürürken "ıımm" diye söylendi zayn. "ne var" diye boynundan ayrılıp yüzüne baktım"güzelim sabah sabah hiç enerjim yok ayrıca dinlenmem gerekiyor malum dün gece oğlumu çok yordun" deyince bende tabi gözler direk büyüdü tanrım zaten şuan seks istemiyordum ki ben sadece onu öpmek istemiştim. Tamam...tamam birazcıkta ilerisini istemiş olabilirim."off zayn aklın hep fesata çalışıyor zaten ben sadece öpmek istemiştim" dedim üzerinden kalkıp yatağa oturarak. "emin misin güzelim?" diye sordu zayn sırıtarak. "evet eminim. Hem küstüm ben sana artık ne öpücük nede sarılmak yok" dedim ve arkamı döndüm. Şuan cidden ergenlik yıllarıma geri döndüm sanırım ama napıyım çok zevkli. Zayn hafifçe kıkırdayarak arkadan belime sarıldı ve kokumu içine çekti "hmm demek benim minik meleğim bana küsmüş ve bir daha beni öpmeyecekmiş, sarılmayacakmış öylemi?" diye sordu. Kafamı evet anlamında salladım "o zaman kendimi öldürürüm" dedi. Pekala şakayla olsa bile ölüm lafından nefret ediyorum. Hızla ona döndüm ve dudaklarından kocaman öptüm"şaka yaptım sana asla kıyamam ki ben şebekk" diyerek güldüm. "biliyorum bebeğim " dedi ve bana sıkıca sarıldı.

O sırada zayn'in telefonu çaldı. Zayn'den ayrılarak komidinin üstünden telefonu elime aldım. Ekranda yazılı olan 'deniz' ismini ve arka planda çıkan kız resmini görünce istemsizce kaşlarımı çattım. Zayn yastıktan kafasını kaldırıp "kimmiş bebeğim" diye sordu. İçimde oluşan kıskançlık duygusunun da etkisiyle gıcık bir ses tonuyla "deniz diye bir kız" dedim ve telefonu fırlatır gibi eline verdim. Zayn tek kaşını kaldırıp önce bana sonra hala çalan telefona baktı ve ardından aramayı reddetti. Sinirle "neden açmadın?" diye sordum. Bana dönüp" gerek yok önemsiz biriydi" dedi kafasını tekrar yastığa koydu. Öfkeyle "önemsiz biriyse neden rehberinde kayıtlı zayn" diye bağırdım. Zayn yanıma oturup elime telefonunu verdi ve "bebeğim bak gereksiz insanlar yüzünden senle aramı boş yere bozmak istemiyorum. Tanrı aşkına bu benim en mutlu sabahım. Şimdi bunu al ve rehberimde canın kimi silmek istiyorsa onu sil anlaştık mı" diyerek alnımdan uzunca öptü. İçimdeki sinir bir anda buhar olup uçmuştu. Bu adamın üzerimdeki etkisi beni allak bullak ediyordu. Kafamı hafifçe salladım ve dudaklarından öptüm. "tamam o zaman koca oğlan sen biraz uyu ve dinlen bende duşa girip ardından kahvaltı hazırlayayım sonra gelip seni uyandırayım anlaştık mı?" dedim gülümseyerek. Dudağımdan öptü ve "anlaştık" dedi.

♡LOVE IS IMPOSSIBLE♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin